Potrebovali odôvodniť reko slučky na Jelačičke.. Ak tak chceli zlepšiť miestnym obsluhu tak mohli zriadiť zastávky na Miletičovej pre tam premávajúce linky.
Čo si inak myslíte o linke 64 v aktuálnom prevedení? Ja v tom mimo špičku vidím 2-3 ľudí na Kramároch. Podľa mňa tú linku dokonale zneatraktívnili a teraz už majú argument na jej úplné zrušenie.
Budatínska, nástupište C, predvečer začiatku výluky pri Lúčanke. Čakám na prvú N93 do mesta. Spolu so mnou čaká ešte jedna dvojica. Spoza rohu vyjde N99 do Ovsišťa. Dvojica máva, autobus prefrčí okolo. Pôvodne čakali na N99 na obvyklom nástupišti A, ale keďže cestovné poriadky, schémy a označníky boli upravené už poobede, poslušne sa presunuli na nástupište C...
Tiež, obvykle mávame na označníkoch aj cieľ. Ale keď sa na výlukovej Budatínskej A/B alebo Znievskej tento mení na opačný oproti obvyklému/intuitívnemu, nainštalujú sa tam len tabuľky s číslami, bez cieľov... (Asi aby to na prvý pokus nenainštalovali opačne?)
A urcite nebola spustena? Lebo prave vcera som po dlhom case vo vacsej miere cestoval MHD a vo vsetkych vozidlach isla klima, lenzaroven boli bohuzial vo vsetkych otvorene minimalne 2 okna...
Uz davnejsie som zistil, ze ludia maju radi bezdomovcov v MHD, kedze si mozu zabrblat a viac sa na seba natlacit. A po vcerajsku mam pocit ze aj saunu zadarmo v MHD preferuju...
Priepustnosť vyššia ako keby to bolo riadené CDS. Možno viac nehôd, ale všetky v nízkej rýchlosti = ťukance, nie smrťáky ako keď tam niekto vpáli 80 km/h "veď mám zelenú", resp. "ešte bola oranžová". Občas si myslím, že uvedený spôsob križovatiek a disciplíny je bezpečnejší než to, čo máme u nás. Najmä keď vidím občas rôzne pirátske manévre na "krvavooranžovú". Ešteže riadenie CDS necháva dosť času na "vypratanie križovatky".
Už? Však prešvihli už minimálne dva termíny a to apríl a jún. Potom ten banner s mesiacom otvorenia radšej úplne odstránili, však už boli na smiech ako to otvorenie stále posúvajú.
Ak nemáte záujem len o samotnú pohľadnicu, ale chceli by ste ju aj niekomu odoslať a mali by ste vlastnú fotografiu alebo nejakú získali, pošta ponúka možnosť vytvorenia a odoslania pohľadnice s vlastnou fotografiou: https://eposta.posta.sk/moja-pohladnica/
Od 4.9. dochádza k zmene na regiolinkách:
520, 605, 609 skrátené po Bajkalskú /po novom z nást. M - 520 a I - 605, 609 - čo nové miesto, a to pár metrov pred nást. B/
711 - účelová školská linka s jedným párom spojov
730 skrátená po Astronomickú + vyňaté spoje z 720, 730 a 740 do novej linky 710 - tiež z Astronomickej.
Kopec vzkm ušetrených, a ak neprevažujú zrušené spoje nad novými, tak sú vyrovnané, čiže dochádza k ďalšej redukcii.
Pikoška: "Obec Bernolákovo Nové autobusové spojenie do školy
Podarilo sa. Síce malými krokmi, ale postupne sa darí posilňovať autobusovú dopravu po obci. Vedeniu obce Bernolákovo sa po niekoľko mesačných prípravách a jednaniach podarilo vyjednať s Bratislavskou integrovanou dopravou posilnenie linky 622 zatiaľ o jeden autobus, ktorý môže zvážať deti po obci do základnej školy na prvú hodinu."
No tak tento spoj bude 5.9. presmerovaný ďaleko mimo základnej školy na pôvodnú trasu. Takže tak ako pred 5.3. môžu decká vystupovať na žel. stanici a prejsť na Hlavnú ulicu z nástupišťa stanice popri závorám na linku 630 alebo 632, ktoré ich zoberú do školy. Niekoľko mesačné prípravy opäť zrušené, opäť v Bernolákove, kde niekoľko mesiacov až roky pripravovali návoz ľudí na stanicu z Chorv. Grobu novou linkou 628, a po veľkom oznámení to vydržalo tri mesiace. Tak tentokrát to vydržalo tiež tri mesiace školského vyučovania. 628 totiž úplne rozviazali s vlakmi, oslabili, a vytvorili 622 do BA perfektne súbežne s vlakmi.
Ale samozrejme my tomu nerozumieme, veď to je pre dobro cestujúcej verejnosti.
Hlavne, že bude Astronomická, odkiaľ sa budú voziť električkami a trolejbusmi do centra ďalšiu polhodinu so zníženými kapacitami v meste. dezIDS...
V tomto prípade má však KDI pravdu. Je nezmysel budovať zastávku viedenského typu za frekventovaným priechodom a dvoma vetvami električkového triangla a pred ďalším frekventovaným priechodom.
Ten uzol je potrebné celý preriešiť buď vylúčením IAD v smere zo Špitálskej na Štúrovu, alebo posunom trate tak, aby vznikla plnohodnotná zastávka.
Žiaľ je to tak. V prípade bratislavskej dočasnosti je to horizont minimálne 10 rokov. Všetko čo sa stihne zrealizovať skôr do toho termínu je najskôr zázrak. A zázraky sa v tomto meste nedejú. Nech sa vo Vatikáne neurážajú, ale naozaj, nedejú.
Čiže kým sa nájdu peniaze na rekonštrukciu námestia, tak budeme ešte iks rokov mať prestupný jednolinkový systém s neprestupným centrálnym uzlom. Aké praktické!
Myslím, že skôr oprávnene nie je záujem budovať 34-metrovú viedenskú zastávku, keď sa má v rámci rekonštrukcie Námestia SNP posúvať trať, križovatka a vybuduje sa zrejme aj táto zastávka v lepších parametroch, to znamená nástupište nebude pojazďované (plánuje sa vylúčiť tranzit IAD zo Špitálskej na Štúrovu) a bude prispôsobené pre dlhšie 50-metrové električky.
upravovač fotiek
Priepustnosť vyššia ako keby to bolo riadené CDS. Možno viac nehôd, ale všetky v nízkej rýchlosti = ťukance, nie smrťáky ako keď tam niekto vpáli 80 km/h "veď mám zelenú", resp. "ešte bola oranžová". Občas si myslím, že uvedený spôsob križovatiek a disciplíny je bezpečnejší než to, čo máme u nás. Najmä keď vidím občas rôzne pirátske manévre na "krvavooranžovú". Ešteže riadenie CDS necháva dosť času na "vypratanie križovatky".