Tak v takej Viedni majú Bauhaus pomerne blízko k Hauptbahnhofu, Ikeu pri Westbahnhofe. 
Ak sa nebude dať v Petržalke zaparkovať ani za peniaze, tak to bude podľa progresívnych géniusov asi dobré pre petržalské terasy a ich rozvoj. Možno to niekoho šokuje, ale v Starom meste sú dokonca aj kancelárske priestory. Zamestancom progresívci zrejme odporúčajú parkovať na Komisárkach.

Ak sa nebude dať v Petržalke zaparkovať ani za peniaze, tak to bude podľa progresívnych géniusov asi dobré pre petržalské terasy a ich rozvoj. Možno to niekoho šokuje, ale v Starom meste sú dokonca aj kancelárske priestory. Zamestancom progresívci zrejme odporúčajú parkovať na Komisárkach.

si
nuz, jednak mas potom v centrach miest o dost mensi pocet rezidentov (ci uz priamo byvajucich v tom centre alebo aj z periferie) a este obvzlast ak to skombinujes s politikou tohto mesta kde akekolvek zvysenie objednavky dopravnych vykonov je uz 30 rokov tabu a "nosny" dopravny system sa za tych 30 rokov podarilo predlzit tusim "az" o 2 km....
a netvrdim ze by sa mi (hocikde) tie auta nejak pacili, ale v tom ako to vyzera v tomto meste su bohuzial takmer pre kazdeho trosku starsieho rezidenta (= nezijuceho sam na intraku alebo v podnajme) nevyhnutnost... a kedze komunisti pocas byvaleho rezimu tie tunely pod karpaty postavit nestihli a tych sucasnych to ani nejak nezaujima, na nejake rozsirovanie obsluznosti verejnou dopravou kalaju z podobnej vysky tak sa to v nejakych dohladnych rokoch ani nejak nezmeni.... a nie, dochadzat kamsi na cycikli napriklad v takom pocasi ako dnes uplne v pohode 10+ km jednym smerom nie je ziadnou alternativou ani ked neberies nic a nikoho so sebou....