Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #247419:
Ale centrum nemá slúžiť na kúpu pračky, vŕtačky, ani trojtýždňových zásob potravín. Nie sme v Brezne. Centrum má najmä spoločenskú funkciu a tomu zodpovedá zloženie prevádzok.
Reply on: Arrivaderci #247427:
Nakoľko sa tvoja reakcia obmedzila na to že som tomu neporozumel, tak ozrejmi, ako si tie žvásty v úvodzovkách v svetle toho čo som ti vytkol myslel. O bavení sa s dezinformátorom nemôže byť reč.
Reply on: N/A #247426:
Ked sa naucis citat a porozumiet textu tak sa mozeme bavit dalej.
Reply on: Arrivaderci #247413:
Už len tým, že si v tej ťažko v paintbrushi vyfarbenej mape krásnymi x-kami prečiarkol nábrežie a Šancovú a vyhlasuješ tu bludy o ich “odfajčení” a “zabití bez náhrady”, pritom
1. na nábreží zostanú plnohodnotné jazdné pruhy
2. o Šancovej sa zatiaľ na úrovni mesta vôbec o ničom nerozhodlo.
Takže áno, si sprostý klamár šíriaci nezmysly.
Reply on: 3pa3ck3 #247424:
A kto ma stavat Severnu tangentu Pionierska-Patronka ci "mestsky obchvat" Galvaniho-Lamac?
Reply on: Arrivaderci #247403:
Lenže diaľničný obchvat má stavať štát, nie mesto. A tu je legitímna otázka, či musí mesto na svojich cestách trpieť tranzit na svojich cestách, keď sa oň nevie postarať štát
Reply on: Ike #247404:
Len je tu stále problém Šancová, ktorá supluje aj chýbajúcu severnú časť druhého okruhu a vieme, že sa ňu vojde maximálne päť pruhov
Reply on: zakaznik #247420:
Nepodpísalo na tomto trende to, že nám tu vyrástli na hraniciach Starého Mesta veľké obchodné centrá (Eurovea, Central, Nivy)? A tiež Bratislava historicky nemala nákupnú ulicu ako iné (väčšie) mestá v regióne (naša Obchodná takýto charakter, ako si predstavujem, nemá)
Reply on: zakaznik #247420:
Jednu vec, co si malokto uvedomuje je, ze vela ludi nepresadne do MHD ci na bicykel, lebo ulice v meste upravia a zhorsia pre auta (tou ich milovanou "nutenou indukciou" ci co). Vacsine ludi je lahsie zmenit kde nakupuju. Moznosti je viac nez dost.
Reply on: si #247417:
Typický príklad sú mobilní operátori. Všetci sa z centra vysťahovali. Vo Viedni samozrejme sú v centre prítomní.

Na magistráte sa snažia tento trend všemožne posilňovať.
Reply on: Arrivaderci #247416:
nuz a pokial nie su Tvoje nakupy iba potraviny iba pre seba a iba na najblizsi den, ale okrem potravinoveho tovaru pre celu rodinu nakupujes aj nejaky ten material, obcas naradie, a pod. (a staci ze s tym nieco robis "iba" ako hobby pre seba a pripadne znamych), tak ta doprava verejnou dopravou s nakupenym tovarom nie je v tom lepsom pripade ani nijak pohodlna (v horsom je aj nemozna, ci uz kvoli rozmerom alebo hmotnosti)....
Pre cestujucich na Jesenskeho posielam muziku na skratenie cakania: https://youtu.be/W5npBnVyEJU
😄
Reply on: 810zssk #247409:
v starom meste mas problem pomaly najst aj normalne potraviny, o nejakych inych obchodoch alebo sluzbach s vynimkou gastro (co uzivia turisti) ani nehovoriac....
Reply on: si #247415:
Ako ja som tiez zacal viac navstevovat obchodne centra a obchody, co maju vlastne parkovisko. Urcite sa odmietam po praci dotrepat domov, zaparkovat a potom este ist MHD a stracat cas,

Pre mna je ekonomickejsie a casovo efektivnejsie proste ist autom, ked uz nim cestujem do a z prace.
Reply on: zakaznik #247408:
nuz, prevadzky (ich majitelia) aj v inych castiach mesta ktore nemaju vlastne pozemky vhodne na parkovanie sa tiez uz chytaju za hlavu nad tym co "Team Сралло" vystraja.... ze im nechcu ponechat ani miesta ktore mali doteraz dlhodobo v prenajme pre svojich zakaznikov....
Reply on: 810zssk #247409:
Určite? Mám pocit že kedysi tam bolo viac obchodov (viac druhov) ako dnes. Veľa obchodov čo som v Ba1 navštevoval a nakupoval v nich sa buď presťahovalo mimo staré mesto alebo zavreli. A niektoré tam boli aj vyše 20 rokov.
Reply on: N/A #247407:
Jasne, kto neskáče radosťou, tak trepe.

Ale v čom nemám pravdu?
Reply on: zakaznik #247410:
A keď zavedu 30 na nábreží? A potom aj na Sancovej? To zlepší priepustnosť? 50 tam pravdepodobne nenechajú keď je hneď vedľa cyklopruh.
Reply on: 810zssk #247409:
Píšem o časovo dostupných garážach P+R do 15 minút cesty.

Kancelárske priestory buď nemajú žiadne miesta, alebo nedostatok. Zisťoval som napr. garáž Mamut, ktorá je vykúpená, ani zamestnanci nemocnice sv. Michala nemajú kde parkovať.

Reply on: Arrivaderci #247403:
Mňa vždy pobaví, ako komunikujú s ľuďmi ako s debilnými. Vraj "jeden pruh je na niektorých miestach už dnes".

Akoby bol podstatný počet pruhov a nie priepustnosť.

Dva pruhy cez križovatku na šafku majú dnes menšiu priepustnosť než jeden pri Propeleri, čo musí byť zjavné všetkým, čo tade jazdia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.