Ja som uvažoval aktuálny stav, ak by k useknutiu došlo už v najbližších týždňoch až mesiacoch. Samozrejme, do budúcna, po realizácii uvedených elektrifikačných projektov, sa to skrátenie vyslovene núka. Alternatívou pre ukončenie by bola aj Botanická záhrada s otočkou pod Lanfranconi, ale to zase nie je veľmi vhodná zastávka na prestupovanie
Este keby zintegrovali Most SNP elektrickovu s busmi tak ideal. Aj pre vystup L40/70. Vdaka bohu, ze aspon abus zastavku NLS vytvorili. 4 roky ma nasieral prestup z Mostu SNP na 1/4/12 kym este nebola zastavka NLS.
A netreba zabudat, ze mozno casom tam pojde aj elektricka (pri BA pomeroch je to velke mozno).
Ale ak sa potiahne 210 pod Most SNP, tak tahat 29 az k Malej Scene nebude davat taky zmysel. Otazka co sa vymysli - lebo ak chceme setrit, tak najvacsi zmysel dava useknut 29 v Karlovke (subeh s elektrickou).
K OC Einsteinova mali prehodit L70 a L50 pod Most SNP. Aj sa usetri aspon o co im ide a bude lepsie obojsmerne spojenie AS - Most SNP, ale uz to vyriesia coskoro prave tou L40.
Coskoro pribudne priamo aj trolejbus L40 spred Eurovey priamo pod Most SNP v ovela lepsom intervale ako L70 ci L29. Takze je velmi otazne ci tam na L29 naozaj ostane.
Súhlasím, viackrát som sa potreboval dostať z oblasti Čulenovej alebo Malej scény na električku č. 4 smer Dúbravka ale keďže 70 mala ísť o nejakých 10-12 minút tak som šiel pešo na NĽŠ (ak nešla ani 29 hneď) a bol som rýchlejšie ako prvým autobusom, ktorý šiel tým smerom. Tam chýba hlavne 50-tka, ktorá tadiaľ chodí iba jedným smerom (žiaľ od Mosta SNP k Auparku sa nedá priamo dostať).
Pri úvahách o skracovaní L29 netreba zabúdať na spojenie Eurovey/Šafka s Karlovou Vsou v smere do KV, kde by ostala ako prípoj na električky iba L70, resp. peší presun na Jesenského alebo Nám. Ľ. Štúra
Ak mas na mysli otocku v uzle, tak musis upravit uz tak nabity signalny plan v celej krizovatke. Zelena pre 32,33 smer DD je zaroven zelena pre IAD/MHD z Molecovej na Karlovesku . Alebo zelena pre chodcov od elektricky/bus k skole. Co sa tyka polomeru obluku - aj 18metrak by to mal dat.
1. Však spojíš 29 s vybranými spojmi 33
2. Prečo by skrátením 29 mali zrazu stačiť sóla? Či už rátame s tým že Devínčania sa vďaka tomu vybodnú na MHD?
Klbovu 29 nemas kde otocit na Riviere ani na Segnerke , jedine az na vypnutom semafore pri Nad Luckami. Skratenim 29 by tam stacili vsak aj 12m vozidla.
Ako cisto teoreticky 29 si viem predstavit skratit po Rivieru (prestavky pri Shellke) alebo este kusok potiahnut po Segnerovu (vystup a prestavky pri Kaktus Bike/poste, nastup na Segnerke) kedze tak ci tak by musel ist az tam sa otocit, ale realne komu by to pomohlo?
Public Transport