Na nete urcite ano, tu som uz Xkrat zasielal obrovske baliky fotiek aj historickych (niektore aj viac ako 100 rokov stare) , aj z dob nedavnych, a dokopy sa nedostali takmer ziadne sem na web (len skrz clanok o Novoplane sa sem par fotiek novoplanu dostalo na imhd...) Tu su dvorni fotici, a zaujem len o ich fotografie, takze nejako sa sem asi nedostanu.... Zato na fcb skupiny urcite ano, uz som ich niekolko postrehol vonku.... A kedze ucast clenska bola jak z ciech, tak z SK a aj rakuska, tak predpokladma ze sa objavia docela lahko napriec znamymi skupinami.
To, čo sa deje v priestore obratiska električiek na hlavnej stanici by si zaslúžilo celú epizódu v seriáli 112. Toto je len jedna z mála vecí, tam by to chcelo podstatne zlepšiť bezpečnosť.
A autonómne vozidlá už ZSSK nakúpila? Lebo inak si bude s Arrivou konkurovať akurát tak v počte neupravených spojov
Čo sa prípojov týka, bolo to už NovoVachovou na fejsbuku vysvetlené že cestujúci preferujú (požadujú) priame autobusy. Zlepšením taktu vlakov sa zvýši šanca že nejaký z nich príde chvíľu pred náhodným odchodom regionálneho autobusu zo stanice. Len si vopred budeš musieť správne tipnúť že ktorý
Železnice idú možno aj úspešne konkurovať Arrive v BA kraji, totiž od decembra sa plánuje ďalej zahusťovať S50 a S60, možno aj S70, pretože sa ukázalo, že nový hodinový interval je atraktívny.
Plánuje sa celodenný polhodinový interval. Ak na to BSK/BID nezareaguje, tak budeme mať IDS taký, že autobusy budú skôr okrajovou záležitosťou, vrátane prípojov, ktoré tým pádom už budú len ako neatraktívne možnosti, ktoré ešte k tomu nie sú garantované napriek tej ich garancii nadväzností.
tomu ver v rámci mesta elektrokolobežka, mimo mesto auto... nevidím dôvod, prečo by som mal využívať služby takéhoto dopravcu čo má zákazníkov až takto zretelne na háku a BID to nijako neprekáža ... a o železničnej zločineckej ani nehovorme radšej ... úprimne mi je lúto tých čo nemajú inú možnosť ako denno denne trpieť túto psychodrámu čo sa na Slovensku nazýva verejnou dopravou ..
Vodiči regionálnej dopravy skôr často ignorujú tlačidlo STOP, lebo si myslia, že ho niekto stlačil len omylom (obzvlašť, keď je stlačené tesne po odchode z predchádzajúcej zastávky). Prečo sa to deje aj v regiobusoch IDS BK, kde by mali všetci stlačať tlačidlo STOP nechápem.
Mne sa osobne raz stalo v plnej 725 smerom z mesta, že som chcel vystúpiť na Podunajskej a moju STOPku odignoroval vodič. Keďže nikto na zastávke nestal, zastávku sme prefrčali. Kričať cez plný autobus mi prišlo ako nezmysel a dostať sa k nemu bolo tiež nemožné. Tak som stlačil núdzové znamenie, ktoré by malo v kabíne neprerušovane pípať. Na Arménskej mi teda zastavil a vystúpil som.
Pomôže aj znamenie núdze, ako som si minule všimol. Aj keď to ho zrovna použil ujko, ktorý sa rozhodol vystupovať na poslednú chvíľu a predtým ešte nervózne stláčal krytku od nabíjačky
Neraz sa stalo, že vodič ani po nastúpení cestujúcich zadné dvere neotvoril a už začal odchádzať zo zastávky, keď už vystupujúci začali kričať lebo nič iné nepomáhalo. Neviem prečo sa proste nepoužívajú dopytové tlačidlá, ktoré regionálne autobusy majú všetky.
Spýtaj sa ho či si tie dvere máš otvoriť sám núdzovým otváraním a buď pripravený ho použiť.
Ale to vyzerá podla toho ako to opisuješ že to robí zámerne, lebo je paranoidný že mu náhodou nastúpi niekto zadnými dverami a teda chce najprv aby nastúpili všetci na zastávke a až potom vás chce vypustiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fanatikmhd
Inak stačí použiť niečo také ako evidencia-dopravcov, a nájdeš kopec informácií
https://evidencia-dopravcov.eu/voz/26768