Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: forester #246359:
Ako aj sám píšeš, nie je to problém pre zdravých ľudí, čo je ale iba podmnožina všetkých ľudí. Áno, dalo by sa to riešiť tak, že by na zastávkach bol vyznačený sektor pre takýchto ľudí a ak tam vodič uvidí niekoho čakať, tak by musel zastaviť vždy, ale vzhľadom na to, že stále je nemálo zastávok, ktoré nemajú spevnené nástupište, je to v praxi nerealizovateľné.
Reply on: forester #246359:
Napríklad preto, lebo je to vodičom jednoduchšie, ze zastaviť vždy ak tam niekto stojí, a nielen pre jedného vyvoleného z 10, ktorý ak nemáva, tak prefrčí a byť v dileme, či spravil správne. Okrem toho vHd je pre ľudí, a nie opačne.

Ak na celom svete to vie fungovať bez mavania, tak aj tu, len to by sme nemali zavádzať vodičovské praktiky. U DPB sú postihy za ne zastavenie na zastávke. A v tom istom IDS Arrive to dovoľujeme, dokonca chápeme, že nezastaví, lebo veď oni sú niečím iným.
Okrem toho ja osobne nesledujem 5 minút v kuse cestu, či to už ide (lebo mešká), takže pozriem sa aj do mobilu, alebo niekam inam, než na do očí šoféra mojej linky so svetelným blikájucim transparentom v ruke "zastaviť, idem do Senca, aut. St.", lebo aj to musím oznamovať, aj keď mam ročný PCL.

+ je to do slova napísané v PP, ze netreba mávať, takisto, ze v sere do centra netreba pipat. A furt sa to porušuje, furt to chcú odomna, lebo to je PAD s extra nepisanymi požiadavkami.
Reply on: forester #246359:
V Brne má lodná doprava na zastávkach na znamenie také kovové "terče", ktorými treba otáčať, aby kapitán vedel, že chceš nastúpiť. A je to tam aj jasne napísané, čo máš robiť.
https://goo.gl/maps/hCJxHLfYc3Ms4fc1A
Reply on: Joyki #246358:
Neviem aký problém je pre zdravého človeka zdvihnúť ruku na znak že chcem cestovať z konkrétnym autobusom. Všetci bažia po zefektívnení dopravy a zrýchlení obslužnosti na spoločných zastávkach IDS. O šetrení PHM ako aj celkových opotrebovaní brzdových systémov má DPB plné huby a nad týmto sa nikto nezamýšľa.
Opäť Bojnická, opäť 605, ale iný vodič, a ma poprosil, aby som na nich mával, lebo oni sú PAD a všetky zastávky sú na znamenie. Vravím celá MHD ma zastávky na znamenie, a netreba mávať, a v rámci IDS je to jedno.
Ale oni sú iný subjekt, oni sú PAD, oni majú taký príkaz.
😂 Každe moje cestovanie je okomentované.
Reply on: birch #246355:
Tak on je nízky možno práve z dôvodu, že vodiči jazdia ako jazdia. Aj ja osobne ak chcem ísť z tej oblasti na AS, radšej idem na Račianske mýto, lebo tam mi okrem 21/40 naozaj zastaví aj tá Arriva.

Ako zvykne hovoriť 810zssk. Ak by tam BID postavila kontrolóra, za deň by sa zaplatil jeho mesačný plat.
Rozkaz znel jasne: Namontovať cyklonosič za každú cenu. Arriva. Sorry za kvalitu, rozbiehal sa a už bolo šero.
Reply on: Joyki #246340:
Skveli su aj vodici PAD, ktori z Racianskeho myta vchadzaju do krizovatky pred zastavkou Krizna v lavom pruhu (napr. aj dnes videne na L219). Takze by ste mohli mavat transparentom ako na 1. maja a aj tak by nezastavili. Pocet nastupujucich cestujucich na Kriznej smer AS je nizky, ale obcas sa niekto najde.
Autobusári sú tak hnusní na ľudí poslednú dobu… akurát teraz som nastúpil do 63, tlačili sa tam ľudia a zistil že prestupujem len na 1 zastávku tak ma vyhodil a povedal mi že aby som počkal na druhý autobus
Hračky pre dospelých 😏
Reply on: seimou #246351:
Tak snáď od toho je ten autobus aby vozil ľudí, nie aby odišiel zo stanice skôr ako tam tí ľudia prídu 🙂 Neviem aký na to mať názor iný než že je to úplne normálne a skôr je hanba že sa tu nad tým vôbec zamýšľame.
Ked uz je tu rec o Arrive, aky je vas nazor na to ked Autobus caka (alebo resp, musi cakat) na meskajuci vlak. Pred par dnami ma toto celkom zachranilo ked mi meskal rychlik, no vedla mna sedeli dvaja postarsi pani ktory potom celu cestu mali monolog o tom ako je toto nepripustne, a ako extrémne sa vystazuju na arrivu. Pritom v tom rychliku islo dost ludi na to aby vodic pockal kedze bolo dost zle pocasie a dalsi bus isiel o 35 minut neskor. ( taktiez aj na rozpise odchodov je napisane, ze bus caka na pripojny vlak 5min)
Reply on: S499.1023 #246348:
Nuž a čo je na tom zlé, veď ja som ja a hádam už dávno nie je ani na Slovensku rovnostárstvo. Nerobím nič protiprávne, ba ani protispoločenské a čo viac ani nič proti dopravcom ako to tu hádam chápete. Stránku niekto zriadil / za čo mu ďakujem/ aby sa tu cestujúci vyjadrovali. Pekný deň, dnes bolo v noci naozaj zima.
Reply on: irizar #246347:
Tak takúto vedomosť nemám. Ja som iba jeden z tisícok cestujúcich, pre ktorých je verejná doprava zriadená. Sú rôzne páky na to, aby sa v 21 storočí cítili cestujúci tak, ako to doba vyžaduje. No a problematika zastavovania na znamenie je tiež iba kompromisom. Áno aj v TN sú takéto a majú svoje opodstatnenie čo si vôbec , ale vôbec nedovolím komentovať.
Reply on: irizar #246347:
Pozri si jeho príspevky na trenčianskom fóre. On si len krúti svoj kolovrátok.
Reply on: pešiak #246346:
Ale teda si si vedomy, ze Arriva DeBility Company a Transdev Trencin su dvaja rozni dopravcovia, posobiaci v dvoch roznych mestach a s vyrazne odlisnym pristupom k disciplinarnym opatreniam voci personalu, vsak?
Reply on: Joyki #246340:
Hm, ďakujem za zverejnenie osobnej skúsenosti. Aj keď sa asi jedná o prímestskú dopravu /nepoznám to tam som z Trenčína / pointa je stále rovnaká. Zastavenie na znamenie. Z vonku i z vnútra autobusu. Pri polemiku na Trenčíne Imhd má prispievatelia ukameňovali, že som si dovolil nesúhlasiť na takéto zastavovanie - nezastavovanie. Nakoniec sa predsa len ozrejmilo to podstatné:
1. Grafikon sa dodržať musí.
2. Aj keď na zastávke stojí aspoň jeden potencionálny cestujúci a vodič nevie či chce nastúpiť - zastaviť musí.
Argumenty na zastavovanie iba na znamenie boli skoro presvedčivé, ale s podstatnou chybičkou - všetko zlé proti cestujúcemu. Tak želám všetkým mávajúcim veľa energie a rýchle nohy.
zastavky Shopping Palace a Tesco Lamac ponesu dalej komercne nazvy vymenou za parkovacie miesta P+R
https://crz.gov.sk/data/att/4094026.pdf
https://crz.gov.sk/data/att/4094025.pdf
Reply on: on-line #246343:
Vy záškodníci! Župa sa jasne vyjadrila že žiadne poskytovateľné porušovania štandardov nezistila. Všetko je krásne, prímestská doprava je dokonalá, vozidlá jazdia správne označené, vodiči bez problémov ovládajú tarifu a autobusy jazdia na sekundu presne presne podľa krásnych jednotných chronometráži m̶o̶d̶e̶l̶o̶v̶e̶j̶ ̶ž̶e̶l̶e̶z̶n̶i̶c̶e̶ ̶ IDS BK.
Reply on: Jak44 #246341:
Aj Malacky niekedy majú par exotov #8802

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.