Za túto aplikáciu imhd, ktorá na úvodnej stránke (a len tam a nikde inde) v jednom kuse vyhadzuje "Je potrebné pripojenie k internetu" aj vtedy keď pripojenie k internetu je, je bezchybné a každá iná appka (a dokonca aj každá iná ako hlavná stránka tejto appky) ide v pohode - tak za toto nech vývojárom v bruchu narastie GITARA a nech im na nej sólo vybrnkáva RAKOVINA.
Argument je, ze nechceme mat zbytocne poznamky pod CP, ktore nie su potrebne (nech ich nie je zbytocne vela). Prichody spojov mozu byt oznacene akokolvek a aj tak sa najdu pouzivatelia, ktori to nepochopia, pripadne si ich cez nastavenia zapnu a nasledne zacnu vypisovat ako nam veci nefunguju a ze ich autobus nezobral (prichody spojov sa zobrazuju aj na zastavkach mimo konecnych, ak je to skrateny spoj).
Castokrat je pri funkcionalite nutne brat ohlad na to, ako to nastavenici webu dokazu nepochopit a treba minimalizovat toto riziko.
Informacia ostava, len je nutne spoje rozklikat (tak ako doteraz). Tam je snad zrejme, kedy spoj konci, alebo ze obsluhuje aj nejake predosle zastavky.
V takomto prípade to treba preveriť či sa jedná o vážne porušenie alebo ten nešťastný moment keď v tejto komplikovanej križovatke je dobeh 18 m autobusu neraz bezpečnejší ako prudko brzdiť a zablokovať potom celú križovatku.
Pozdravujem vodiča #3227 na L61, ktorý pred pár minútami prešiel cez priecestie na Ivanskej ceste smer Hlavná stanica na blikajúce červené svetlá. Asi 25 sekúnd nato tadiaľ prechádzal vlak.
Ids BK mapa nemá prestavene hodiny, a všetky spoje majú údaje +1 hod, vlaky S60 sa zobrazujú ako S65, a vodič na 632 zase nechápe, prečo z Logistického centra smer centrum nepipam svoj PCL.
Dojazdove poznamky opravene, vypadok bol len v texte poznamky.
Vyjazdy a prichody bolo prikazane odstranit pre beznych pouzivatelov. Vyjazdy ostali len pri rozkliknuti spoja a takisto cas prichodu je mozne zistit po rozkliknuti spoja. Ponechat tieto moznosti cez nejaky prepinac v nastaveniach bolo tiez zamietnute.
A pri niektorých linkách to dokonca píše blbosti, napríklad pri dojazdových spojoch linky 83 píše, že idú len po zastávku Bradáčova, hoci normálne obsluhujú aj Kutlíkovu, hoci na inom nástupišti.
Prečo sa už v CP nezobrazujú dojazdy (včera tam ešte boli) ani výjazdy (tie chýbajú spolu s príchodmi na konečnú zastávku už asi 2 týždne)? Na niektorých linkách sú aspoň uvedené skrátené spoje, ale napr. na takej 93, kde dojazdy nevynechávajú žiadnu zastávku, sa nezobrazuje nič. Písal som už aj na oficiálnu adresu imhd (asi pred 2 týždňami ohľadom výjazdov), odkiaľ som však žiadnu odpoveď nedostal. Je to len nejaká technická chyba, alebo sa to odstránilo zámerne, aby to "cestujúci nezneužili." Ak to bolo odstránené zámerne, tak je to podľa mňa škoda, pretože takto si musí človek rozkliknúť daný spoj, aby zistil, či je to výjazd, dojazd, alebo normálny spoj.
To by som chápal, keby to reálne boli dva samostatné vlaky, ktoré v prípade meškania na seba nečakajú. Ale podľa všetkého je to tá istá súprava formálne rozdelená na dva spoje, čo mi veľmi nedáva zmysel. Len popliesť cestujúcich.
Aký je zmysel toho, že niektoré vlaky na úseku BA - NZ sú rozseknuté v Šali? Do Šale ide ako REX a ďalej ako Os, hoci podľa radenia na internete je to tá istá súprava. Takto to robí problémy pri vyhľadávaní spojenia na cp.sk, kde keď si zadám priamy spoj, tak sa to tvári, že ide len každé dve hodiny.
Urbanway 2423