Vsak s tym tu vsetci suhlasia, ze to ma riesit kraj. Debatuje sa o tom, ci je to vyhodnejsie samostatnou linkou 215 (ktoru plati), alebo predlzenim 37 (ktore by platil).
Vodici majú príkaz na noc vypínať baterky. Sorky (aspoň podľa par vodičov) zvyknú pri nejakom tlaku zapnúť núdzové osvetlenie a tým pádom ráno vodiči neraz ostali visieť kým ich nenastartoval nejaký kolega lebo vraj aj výjazd a naštartovanie pomocou dielne je im zosobnene (tak mi bolo povedané) a vodiči ten čas nastavujú pri sebe ako majú bufik. Par ludi je rado keď ráno všetko pozapaja a ide chystať autobus a ten čas to je to posledné čo nastavujú.
Uz dlhsie som sa chcel spytat, na Arriva Busoch tabule co ukazuju cas v predu pri vodicovi. Su kontrolovane vodicom alebo su automaticky syncovane nejak z casom ? Je velka rarita aspon u mna ich vidiet spravne nastavene, samozrejme to nie je nejaka extra podstatna vec ked je cas na informacnej tabuli. Len ma zaujima ci je to tym ze sa vodicom nechce alebo ich nestihnu nastavit alebo je to nejaky problem v systeme.
Už hlási, že zastávky budú na znamenie. Druhá verzia upozorňuje na to, že pred výstupom treba stlačiť tlačidlo. Hlási to skoro po každej zastávke, čo sa mi zdá trochu často, hlavne v električke.
zbytočné zachádzky na konečnú pri Tescu v ZB (pre Mariančanov zbytočná zachádzka), ultra nekomfortné cestovanie v spojoch do Marianky (boli oveľa plnšie keďže neskončili v ZB) avšak zároveň to robilo stále 12m vozidlo. V neposlednom rade úplne náhodné intervaly a trasovanie s 215, ktoré bolo zmätočné. Teraz máš z mesta do Marianky iba 215 ktorá má ľahko zapamätateľný interval a rovnakú trasu pre všetky spoje
Na trase električky 4 v Ba cestujú brigádnici zo stavieb v špinavých, zaprášených pracovných odevoch. Bez problémov si sadnú a znečisťujú miesta na sedenie. Ako často sa prosím čistia električky? Komu to treba oznámiť - mestskej polícii alebo dispečingu? Dá sa s tým vôbec niečo robiť? Ďakujem
Dobrý point s tou linkou. Ale celé nariadenie je písané hroznou bruselčinou (bruselskou angličtinou) a preložené je to a lá google translate
A hlavne si to nakresliť, lebo sa tam nehovorí len o súťažení ale aj o tom, že má vykonávať dopravu len v územnej príslušnosti svojho orgánu.
Každopádne, predpokladám, že v civilizovanej časti Európy sa:
a) buď dohodnú objednávatelia na spoločnej linke,
b) je príslušným miestnym orgánom obdoba našej BIDky a všetko je plne legálne.
Linka =/= spoj. Čiže rozhodne by som to nečítal tak že môžu voziť ľudí len jedným smerom. Skôr mi to vychádza tak že musí ísť o linku z daného územia (ale na linke už potom môžu byť spoje oboma smermi). Čiže napr. by DPB nemohol súťažiť o linku Senec - Pezinok, ale o linku Bratislava - Senec áno.
Každopádne, ako som písal, mestskí dopravcovia (ktorí zákazky získavajú na rovnakej báze ako DPB) jazdiaci do regiónu sú bežná vec v Európe, takže verím že je to v súlade s nariadením.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
FFF13