Kým som prechádzal o 7:02 cez zebru súbežne s Roznavskou a prichádzal k zastávke Bojnická k spoju 605 s odch. o 7:06, te bez pribrzdenia prešiel. Tak fakt ďakujem za takéto služby. Ešteže mešká S60 do BA, teda aj z BA bude, a idem 65-kou na Vajnorský nadjazd, a odtiaľ peši na stanicu - Ilustrujem, ako pekne sa cestuje v rámci IDS BK, ak nie som na zastávke o 5-10 min. skôr, a nejde ten autobus priamo do mojej obce).
810zssk
1. V prvom rade ako sme tu už riešili, tlak na "priame autobusy" a sabotovanie prípojov na vlaky. Presne to čo SADovský a spol robili aj keď boli v SL.
2. Absolútna ignorácia porušovania štandardov zo strany Arrivy, nulová ochota to riešiť alebo nebodaj vymáhať zmluvné podmienky (napríklad skrz zmluvné sankcie). Už na začiatku to bolo zvláštne keď sa používal argument že Arriva nemala čas sa pripraviť (ako keby im niekto držal zbraň pri hlave aby podpísali zmluvu mesiac vopred), ale budiš. Používať však túto vyhovorku po vyše roku prevádzky je absurdné.
3. Vykonávanie niektorých činností (napr. agenda označníkov) BIDkou hoci podľa zmluvy ich má robiť Arriva (BSK to teda platí dvakrát, raz Arrive ktorá to nerobí a potom v podobe nákladov pre ním majoritne vlastnenú BID).
Na mieste ostatných účastníkov tendra by som z tých posledných dvoch bodov bol dosť zlý. Predstav si že naceníš ponuku s očakávaním že budeš musieť splniť náročné podmienky, potom ťa podstrelí iný dopravca a ten ich vôbec neplní. Keby si vopred vedel že BSK bude mať na háku a nemusí sa to plniť, mohol si dať nižšiu cenu aj ty.
Dosť ľutujem že som BID, BSK a celý ten tender v čase kontroverzie v novembri 2021 obhajoval, lebo som sa očividne mýlil a niečo tu naozaj nie je v poriadku.