No nebude to super, lebo napr. Sládkovičovo aj Galanta sú priradené do inej, novej TTSK zóny, než sú aktuálne v IDS BK. Takže u rôznych dopravcov budú v rôznych zónach, a teda pri cestách u rôznych dopravcov budú platiť rôzne ceny, ale aj rôzne PCL zároveň.
Vyzerá to, že zatiaľ nie, ale číslovanie a architektúra zón sa prispôsobí k IDS BK. teda zrejme linky TTSK na území IDS BK nebudú integrované do IDS BK, čiže tarifa bude trnavská. Takže napr. úseku linky 202409 GA-SC-BA bude od Rece dvojitá tarifa PCL buď podľa trnavskej tarify alebo IDS BK tarify. Tá istá cesta s dvoma systémami. (+ ZSSK tarifa)
Architektúra zón je vhodnejšia: kým zóna 645 zahŕňa tri malé obce (Reca, Veľký Grob a Čataj), nasledujúca 655 bude siahať až po Šintavu.
https://youtu.be/fcLAm3SflFw?t=886 tu o tom rozprava viac, navrhuje nejaky potencialny novy produkt, rozumej vyrazne zlacneny listok. Hoci v prvom rade bude treba zabezpecit dostatocnu ponuku vlakov. Myslim si, ze sucasne ceny listkov su akceptovatelne.
"Doležal chce preto vodičom ponúknuť alternatívu v podobe integrovaného cestovného lístka na prímestský vlak a bratislavskú MHD: „Chcem o tom debatovať aj s predsedom Bratislavského samosprávneho kraja (Jurajom Drobom - pozn. red.) a dotknutými samosprávami.“"
Pán minister dopravy nevie, že IDS BK už existuje?
V smere do BA vôbec, a len z BA, kde už platí to čo píšeš.
A tá 628 vôbec neviem pre koho bude jazdiť, totiž pre takmer 20 min. čakacie doby v podobe *nadväznosti* nebude použiteľná, a náhodný dopyt pre reláciu Čierna Voda - Chorv. Grob - Bernolákovo túto linku vôbec nespasí. Linky na vlaky "nazad" majú zmysel len ak to časovo je kratšie riešenie. O okresávaní premávky zrušením prvých či posledných spojov naprieč celým regiónom, nielen na tejto linke ani nehovoriac.
Však ale v prehľade zmien na webe IDSka píšu že 622 bude nadväzovať na vlaky. Snáď by si nenechali príležitosť aplikovať BIDkárske know-how v riešení pripojov k vlakom autobusmi ktoré predtým idú súbežne s tými vlakmi. Osvedčilo sa to po celom regióne a je to spravodlivé - ako by k tomu prišli cestujúci v autobusoch keby sa ľudia čo idú vlakmi vyhli zápcham? Preto ten prípoj k vlaku necháme v zápche uviaznuť tiež a cestujúcemu sa to v prestupnom bode spravodlivo dorovná.
Mohli 628 tam zaviesť, napojiť tým v oboch smeroch na vlaky, aj cez víkendy. Takto nová 622 bude subezna s vlakmi, nebude nadväzovať na ne, bude aj nespolahliva, a 628 napriek petícii rozviazu od vlakov.
A ďalšie obete za túto linku sú ostatné oslabené regionálne linky aj do obcí, ktoré nemajú vlaky. No fakt gratulujem...
L622 vytvorená pre obsluhu novej štvrte v Bernolákove. Zastávku Osiková už začali stavať. Včera tam vykopali jamu... Nešťastné riešenie, že bude stáť v kolóne.
Región Senec: okrem 659 a Bernolákova+Ivanky vďaka novej súbežnej autobusovej linke 622 do BA, ktorá bude stáť v kolóne v Ivanke na každej linke dochádza k redukcii:
- na 640 pôjdu už len dve tretiny spojov,
- na tak slávnostne predstavenej návoznej linke 628 z Chorv. Grobu do Bernolákova k vlakom totálne rozviazané /prakticky zrušené/ nadväznosti pre príliš dlhé čakania (17 až 20 min.). Vydržalo im to tri mesiace. Môžu opäť spisovať petíciu.
- nadväznosti na vlaky smer BA od Tomášova vo Veľkom Bieli na 729 rozviazané pre príliš dlhé čakania
Vo voľných dňoch naďalej paušálny dvojhodinový interval, napriek hodinového na železnici.
toldo