To samozrejme viem. Mňa skôr desí to, že 42 a 72 majú pomerne rovnaku trasu od CV a ráno sú obé plné v špičke jak konzervy. Preto dúfam, že aktuálna redukcia rannej špičky bude len dočasná...
Obe pdf síce idú stiahnuť, ale pri pokuse ich otvoriť píše, že sú oba súbory poškodené. Sú prípadne tieto pdfká niekde inde na stiahnutie ? Po kliknutí na linky súborov píše ,,Stránka neexistuje,, Ďakujem.
Mohli by ste prosim oznacit dvere pre TAPerov do ktorych maju nastupit aby mohli hned po nastupeni tapnut svoju tapku kedze su busy plne a je tazke sa prebojovat k spravnemu oznacovacu listkov.
Ďakujem. Len som chcel vedieť lebo teda 71, 72, 42 chodia ráno také plnky a my sme ešte zredukovali spoje teraz namiesto riešenia ako to posilniť. Neviem odkiaľ sa berú tí ľudia zrazu ale teda ja idem raz za týždeň do práce okolo pol7 a tie vozy sú strašne plné.
Nevie tu náhodou niekto, či sa na tbus linkách robí nejaké pravidelnejšie počítanie cestujúcich alebo teda či sa náhodou niekedy nerobilo v blízkej minulosti? Ď.
Bol to samozrejme sarkazmus Chápem že to tam bude stáť, ale bez prípojov to nebude využívané, takže sa nebude mať kto sťažovať. Inak absolútne súhlasím že je škoda že to končí, sám som to práve včera využil a je to super na cestu do BA (ak všetko ide na čas, keďže na prípoje sa inak nedá spoľahnúť).
ad nočáky na Vianoce: možno ich zaviedli na zvážanie na/z polnočných omší, ale to by ich asi bolo treba trochu posunúť a napr. u nás na dedine síce ešte je polnočná omša slávnostná, ale naplnenosť kostola zodpovedá asi tak prázdninovej nedeli...
Tie sťažnosti som písal ja. Zastávka PK, žst. Grinava zostáva, ale mimo špičiek, v ktorých tam budú nadväzovať zahusťujúce vlaky a prvého ranného spoja l527, ktorý nadväzuje po starom aj po novom na 3000, im tam asi takmer nikto na/vystupovať nebude.
Keď už spomínaš Vianoce, vyzerá to na premávku do cca 20:00, čo je povedzme že veľmi zvláštny model. V tom okne okolo 17tej kedy sa vozí vzduch sa jazdiť bude, večer potom nie, ľudia čo robia v nonstop prevádzke budú mať úplnú smolu.
Mne by dávalo logiku jazdiť do cca 15-16 normálne, potom nechať len nejakú "skeleton network" kde by sa jazdilo v slabom intervale len v rámci aglomerácie (trebárs aj na nočných linkách) a potom to po 22 ešte raz roztočiť, spraviť rozjazd z okresných miest, fabrík a z BA + súvisiace prípoje. Prevádzkovo by vodič mal pauzu tých 18-21, takže môže s rodinou stráviť večeru (parkujú aj tak poväčšine doma) a potom ešte odjazdí jedno, dve kolá. Výkony podobné, alebo menšie ako v tom čo je v CP, ale jazdilo by sa vtedy keď ľudia cestujú, nie vtedy keď sú zašití doma. Aj v MHD BA si z pár rokov dozadu pamätám že medzi piatou a ôsmou to bolo totálne zdochnuté, ale potom keď skončila oslava sa to celkom naplnilo (ešte si pamätám časy keď sa na Vianoce jazdilo v intervale 60 minút a po 21 to bol naozaj masaker, keďže ľudia sa vracali domov a ponuka bola obmedzená - na niektorých linkách doslova narvané vozy, preto sa to neskôr posilnilo na 30 minút).
A ako bonus sú v CP na Vianoce nočáky, ale to predpokladám že je omyl
Samozrejme že to myslia vážne. Nečítal si tie sťažnosti čo tu niekto písal o tom ako vodiči Arrivy vynechávajú zastávku v Grinave na stanici? Po novom tam nič nadväzovať nebude a problém je vyriešený. Neviem čo sa ti nepáči, ideme vpred!
Ja len vravím, že sa senecké a báhonské vlaky dajú previazať aj jedným spojom - zo Senca x:12 (prichod vlaku z BA o x:05), príchod do Báhoňa x:43 (odchod vlaku do BA o x:50), a do toho grobské spoje s odchodom zo Senca x:42 od vlaku x:35 = polhod. takt. Ok, cez víkend nech to je rozdelené, lebo netreba tak husto, ale cez týždeň sa to priam ponúka takto, a zachovať tým aktuálny interval linky, a nie oslabiť takt a tým ešte aj uškodiť pokračujúcim cez Grob ďalej.
V opačnom smere takisto: z Báhoňa od vlaku ak odíde spojod vlaku z BA, tak príde do Senca práve k ďalšiemu vlaku do BA, a do toho grobské spiatočné spoje opäť k vlaku do BA. V oboch smeroch sa ponúka teda polhod. interval s podobným vzkm objemom ako dnes, ale vidím len drastické oslabenie, a ešte k tomu znemožnenie previazania.
Mimochodom ideme mať hodinový takt vlakov aj vo voľných dňoch, ale autobusy zostavajú podľa všetkého v celom kraji dvojhodinovo. Dezintergrovaný systém sa ďalej rozpadáva do chaosu. Takt už ako noty na bubon, prípoje (negarantované) len k vybraným vlakom.
ad zhoršenie intervalu: ok, beriem, aj keď pokiaľ to bude kompenzované na seneckej časti posilnením linky SADDS a na báhonskej časti aspoň zachovaním intervalu na l645, tak dajme tomu...
ad prerušenie vo V. Grobe: koľko ľudí a koľko % z terajších cestujúcich danej linky potrebuje ísť z Báhoňa/Kaplnej/Igramu/Čataja do Rece alebo Boldogu, resp. opačne?
Relácia Báhoň-SC je poriešená prestupom v Kaplnej na l-666.
Relácia Kaplna až Čataj-SC je poriešená l 645, prípadne z Kaplnej l666
Relácia Boldog-žel.trať 120 je zmysluplnejšia cez SC a potom l-666 do TT alebo l-529 do PK, prípadne ešte l-539 do Šenkvíc.
Relácia Reca-trať 120 sa dá poriešiť buď vlakom(áno, viem, kde je v Reci žz) alebo cez SC a ako z Boldogu.
Relácia Kaplnské súdedinie-trať 130 je poriešená linkami 645 a 666, akurát ten Báhoň musí prestúpiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dadino