Ja som mal pocit, že svietia všetky diódy naraz na bielo. To, že niektoré nesvietia a niektoré majú iný farebný odtieň som si všimol, až keď autobus odbáčal a ten transparent som mal pod uhlom.
Potvrdzujem, ani z druhej strany Klienstkeho centra som bez prižmúrenia nevidel, ktorá je to linka.
A ja zas už celkom pravidelne vidím nefunkčné transparenty Arrivy. Väčšinou nesvietia práve tie predné, ale občas zadné. Minule z piatich autobusov v Senci na troch nesvietili.
Inak už sa mi asi 4x stalo, že som v noci išiel za Otokarom a zadný transparent svietil ako pobrežný maják. Skoro mi to oči vypálilo. Tá intezita bola tak silná, že informácia na transparente úplne zanikala. Všimol som si, že to majú Otokary z novej várky a vyzerá to tak, ako keby tu nefungoval svetlocitlivý senzor. Počas slnečného dňa v lete to asi je pekne čitateľné, na rozdiel od predchádzajúcich várok, ale v noci to naozaj žiari ako povrch Slnka.
To by bol ešte väčší bordel. Dovolím si tvrdiť, že až nepredstaviteľný. VÚCiek, ktoré by toho boli schopné, je menej ako tých, ktoré by tým železnicu zlikvidovali úplne.
Na ministerstvo aspoň prišiel takt (áno, "mega úspech"), ale my tu seriózne máme VÚCky, kde dopravca povie, že "on takt neuznáva" a VÚCka povie "dobre". O tom, že v niektorých krajoch autobusy vo verejnom záujme vykrádajú autobusy vo verejnom záujme (pričom oba sú platené z tej istej VÚCky) a nikomu to nevadí, nehovorím.
Ahojte, trošku OT.
Nájde sa tu prosím niekto,kto by zajtra,t.j nedeľa,vedel odfotit na linke BA-WIEN, Setru Blagussu?
Odchod z BA zo stanice 7.40,naspäť ide o 9.40 z Wien,10.55 cca na AS,ďalej ide na letisko.
Ďakujem každému ochotnemu.
1. dráhový úrad neexistuje, existuje Dopravný úrad.
2. tak ako aj rušňovodiča, tak aj vodiča na dráhe (E+T) môže kontrolovať príslušník PZ.
"i) ako vodič dráhového vozidla alebo obsluhy lanovej dráhy, je počas služby ovplyvnený alkoholom, inou návykovou látkou26a) alebo liekom, ktorý znižuje schopnosť viesť dráhové vozidlo alebo obsluhovať lanovú dráhu, alebo ak sa odmietne podrobiť dychovej skúške alebo lekárskemu vyšetreniu na zistenie, či nie je takouto látkou ovplyvnený, hoci by také vyšetrenie nebolo spojené s nebezpečenstvom pre jeho zdravie,"
"Priestupky podľa odseku 1 prejednáva bezpečnostný orgán, a ak boli spáchané v obvode železničných dráh, aj Policajný zbor."
Policajt zistí, odstúpi na DÚ. A dôležité je, či to bolo nad alebo pod 1 probmile. Ak nad, tak trestný zákon a superrýchle konanie. Ak pod, tak správne konanie s možnosťou zákazu výkonu na 2 roky.
V prípade nehody:
"e) písm. m) sa uloží pokuta od 100 eur do 1 000 eur a zákaz činnosti až do troch rokov, a ak nehodu spôsobil pod vplyvom alkoholu, inej návykovej látky alebo lieku, ktorý znížil schopnosť viesť dráhové vozidlo, pokuta až do 5 000 eur a zákaz činnosti až do piatich rokov,"
Samozrejme, že to je úplne mimo realitu, ale oni tomu veria. Takisto, ako to že Ex Tatran majú byť určené primárne pre diaľkovú frekvenciu. Ešte taká zaujímavosť, keď vznikol koncept Ex Tatran, tak sa predpokladalo, že IC vlaky budú definitívne zrušené a práve linka Ex Tatran ich nahradí. Z toho dôvodu odpadlo aj zastavovanie IC napríklad v Trnave, potrebovali vytvoriť benefit voči Ex linke.
Ale vtipné je napríklad aj to, že pri jazde do Trenčína, ktorý už ťažko považovať za okolie BA mi každé dve hodiny stačí platiť len za úsek Rača - TN, keďže mám PCL na zóny 100 a 101.
Pri všetkej úcte k ŽOS Vrútky (okej, tak bez úcty), Bmpz nie je žiaden luxusný prémiový vozeň hodný príplatku.
Čo sa "primárneho slúženia" týka, R budú v preklade s REXami, začnú zastavovať v Pezinku a celkovo sú komunikované ako zlepšenie dopravy na južnej časti 120ky. Podľa mňa sa tam jasné ponúka ich využitie aj do PK, TT prípadne Piešťan a podobne. Opäť, chápem že ministerstvo žijúce v dobe kamennej cíti potrebu uplatniť §niektobytomoholzneužiť, ale nič to nemení na tom že ten prístup je hlúpy. Plus teda očakávať že niekto pôjde o hodinu skôr do práce aby nevyužil nadvlak s Bmpz na ktorý majú morálny nárok len cestujúci do Púchova je značne mimo realitu.
Zámer bol, aby na R jazdili Bmpz a na REXoch 671/Bdteer prvej série, ale mohlo sa to medzičasom zmeniť. Plus teda tie R majú primárne slúžiť pre cestujúcich medzi BA, TT krajom a Považím + ako návoz cestujúcich na Ex Tatran. Tiež tomu nerozumiem.
A potom preco cim dalej tym viac ludi chce/kupuje auta. Nie len taketo tarifne fauly, ale aj skvela logika ze sa z vlakovej stanice tazko alebo vobec da dostat niektorymi smermi (v mojom pripade casty ciel je 25 minut autom, 1:15-1:30 autobusom alebo ak nestihnem spoj tak 1:15 vlakom a potom hodina peso lebo nie je ziadne spojenie Zohor - Lozorno) a nedostatok rusnovodicov/soferov sposobujuce vypadky spojov a potom taketo momotiny co vymysla ZSSK.
Zacinam si mysliet, ze Cesky rezim, kde stat plati za EC/IC/R a zvysok si platia kraje by sa mal zaviest aj tu.
Hlavne to znie ako keby tam mali jazdiť neviem aké luxusné vozne. Pritom aj na 6xx jazdia pomerne úbohé vraky, na 7xx to bude ešte horšie. A hlavne je to jedno, znemožniť ľuďom cestovanie štvrtinou spojov (ak rátam aj osobáky) lebo sme sa na ne rozhodli nasadiť najnovší črep od ŽOS Vrútky je absurdné.
Nemám (slušných) slov na ľudí čo tieto kotiny vymýšľajú... To zas bude nejaká banda 80-ročných páprdov (alebo štátnych zamestnancov, čo je mentálne to isté) žijúca v 60. rokoch a dobe rýchlikových príplatkov, ktorá je úplne odtrhnutá od reality a má pocit že čokoľvek iné ako tretia trieda s drevenými lavicami je luxus ktorý treba príslušne zdaniť.
Nikdy tu nebude dobre kým sa nenecháme anektovať aspoň Českom, ideálne Rakúskom (aj keď dnes už možno aj Maďarsko by bolo progres) a tieto osobnosti nepošleme do vyhnanstva v Michalovciach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ