no vidíš a ja akurát som ich stretol aj v 64 (Voz.Hroboňova-Hroboňova), čo som išiel tento úsek snáď 2-3krát v živote..a raz podľa mňa aj z Trnavského na Račianske v 64 (ale takto som chodil často aj inými linkami, čo prišlo skôr)
Denné (200+ dní ročne) dochádzanie do práce bývalou linkou 64 ráno a pooobede - revízor ani raz. To isté pre dnešnú linku 47. Zato linky končiace na letisku alebo HLST, tam stretnem revízora pomaly každý raz.
Ja ich pravidelne stretávam na NAGLS, v úseku Mokrohájska - Hroboňova, atď.
Takže to nie je o tom, že ich nestretávaš práve ty v iných úsekoch.
Keby sme si takto poskladali úseky, tak zistíme, že ich rádius je väčší ako sa zdá.
Súhlas. Z toho mála čo cestujem som ich vždy stretol len na úsekoch:
1) letisko-Avion (kým boli zóny 1 a 2, tak zásadne kontrolovali od Avionu a do Avionu jednu zastávku, vtedy som ich zvykol stretnúť aj pri vozovni Krasňany, to bola ryža )
2) okolie HLST
3) Eurovea (vždy keď idú z Olejkárskej, kontrolujú)
4) autobusová stanica (najčastejšie vždy nastupovali do 21 a 210 v úseku stanica-Krížna)
5) električky v úseku Račko-Šafko
Mimo týchto trás som revízora asi za 10 rokov nestretol ani raz a teda používam rôzne trasy, nie je to tak, že by som jazdil len v týchto spomínaných úsekoch).
Evidentne je z tejto súkromnej štatistiky jasné, že kontroly sú mierené na turistov a silno využívané body. Pochybujem, že niektorý z revízorov vôbec vie, kde sú Vajnory, alebo Čunovo, prípadne spaľovňa, lebo tam asi v živote neboli. Cestujúci to vedia a tak si asi v živote v týchto úsekoch lístok nekúpili.
Akože asi máš presnejšie informácie, ale mne pred cca rokom sám revízor povedal, že trasy a linky ktorými cestujú si vyberajú sami a určený majú len 8-hodinový pracovný čas. Ak to ale majú rozplánované, tak potom je zvláštne, že sa objavujú najmä v centre.
Keby revízorov konzistentne nestretával nikde, tak by tvoj argument platil. Ak ich niekde stretáva pravidelne a inde nikdy, asi je tu nejaký problém.
Revízori majú mať preventívny efekt - majú dosiahnuť stav kedy sa ľuďom oplatí konzistentne platiť cestovné a teda zvyšovať tržby DPB. Prehnaná orientácia revízorov na turistické oblasti naznačuje že slúžia skôr na to aby DPB vybral nejaké extra peniaze od ľudí ktorí nepochopili systém, často povedzme aj cestovné zaplatili, len si napríklad zle označili lístok. Medzitým na kraji mesta sa cestuje zadarmo lebo všetci vedia že tam revízori nechodia a ak aj hej, tak možno raz za uhorský rok a zaplatiť 50€ ročne je menej ako 199€ ročne. Detto platí o vybraných časoch dňa/týždňa.
Súhlasím s tým čo písali iní, systém by mal byť nastavený tak že revízori by boli rovnomerne rozhodení do rôznych častí mesta a rôznych časových úsekov.
Takze podnik to planuje cielene s cielom zarabat nie vychovavat. Pretoze som pocul uz pribehy xy ludi ktori maju statisticky odsledovane ci sa im oplati na ich cestovne linky kupovat alebo nekupovat listok. A pouzivaju vo vacsej miere prave tie co nejdu "centrom".
Tak aby si vedel, revízor si necestuje horedole ako sa mu chce, ale majú presný rozpis služby, kedy a ktorou linkou koľko zastávok majú cestovať. Vyslovene rozplánovaná celá služba.
"Mzda je zložená: základná mzda 646€ + podielová prémia za uhradené platby za nezaplatenie cestovného. Nárok na podielovú prémiu vzniká až po kompletnom zaučení počas skúšobnej doby."
Počet voľných pracovných miest:
7
Treba diskutovať ďalej?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22
https://www.cas.sk/clanok/2708695/na-trati-bratislava-komarno-bude-premavat-novy-zeleznicny-dopravca-o-koho-ide/