Reply on: 810zssk #244041:
Ad prvý dôvod:Pri každom jednom komerčnom vlaku, bez toho ti nepridelia kapacitu
Ad druhý dôvod
V bežnom svete áno, v covid svete nevieš čo bude. Do toho army svet a sme tam kde sme nechceli byť.
Kým to politikom nevadilo, bolo 12 mesiacov. Potom zrazu 18 mesiacov.
Dopravca si objedná trasy. Ak sú splnené podmienky (prístup na infra, bezpečnostné osvedčenie, atď.) tak začne konštrukcia. Ak nie je kolízia, nie je problém. Ak je kolízia, začínajú rokovania dopravca 1+dopravca 2+ŽSR.
810zssk
Absolútne nevidím rozdiel medzi týmito dvomi reláciami.
1. Na trase KE - Pha sú vlaky ZSSK dotované, čiže súbeh tam je.
2. Na trase KE-BA jazdia komerčné vlaky už dnes, čiže by sa veľmi ťažko argumentovalo prečo iný komerčný vlak je problém.