"Dopytové tlačidlo nerozsvieti STOP nad dverami, rozsvieti sa iba tlačidlo samotné na zeleno naplno."
A dá aspoň znamenie vodičovi? S týmto mám vcelku haluz, že stlačim tlačidlo, niečo sa rozsvieti ale voz nezastaví (opačne je to "len" otravné - voz zastaví ale neotvoria sa dvere beriem ako menší problém)
Kĺbosory posledných sérií a NB12 to majú ako trolosory – teda stopka je iba stopka, neaktivuje dopyt ale rozsvieti nad všetkými dverami STOP. Dopytové tlačidlo nerozsvieti STOP nad dverami, rozsvieti sa iba tlačidlo samotné na zeleno naplno.
Čo fakt nedáva zmysel, lebo v nich nikde inde ako pri dverách tlačidlá STOP niesu okrem vyhradených miest vpredu – teda by mali aktivovať hneď aj dopyt dverí.
Možno práve kvôli tomu že to takto debilne bolo požadované pri trofloch sa to nakoniec dostalo aj do busov?
Inak ale STOP neaktivuje dopytové otváranie dverí ani v Urbanoch. To potom zase až od neskorších vozidiel funguje (asi od 2018?), že každé tlačidlo STOP má priradené aj nejaké dvere pri ktorých aktivuje dopytové otváranie.
Pritom paradoxne prvé série kĺbosorov to mali tak, že tlačidlo STOP aktivovalo aj dopyt pri dverách, ale boli obe iba na madle z jednej strany dverí nad sebou miesto toho aby jedno bolo na jednej strane a druhé na druhej.
Keď sme pri tlačidlách, neplatí, že nie je rozdiel medzi tlačidlom STOP a tlačidlom "otváranie dverí" a obe majú rovnakú funkciu "znamenie + otvorenie"?
Lebo som šiel 2015kovou Sorkou a stlačil som len stop a na zastávke na znamenie sme síce zastavili (aj sa to indikovalo na displeji), ale dvere zostali zatvorené a musel som ešte stlačiť dopyt.
Nepriateľa (cestujúceho) je treba vyhnať z vozidla čo najrýchlejšie Komfortná MHD kde sa musíš tlačiť k dverám cez plný autobus 300 metrov pred zastávkou je náš cieľ!
Ak berieme tento fakt, tak aký je rozdiel medzi súčasným stavom, keď je na znamenie časť zastávok oproti tomu, ak by boli v tomto režime všetky?
A nebolo by práveže lepšie mať tlačidlá iba pri sedadlách pre osoby so zníženou pohyblivosťou a potom pri dverách? Takto prinútime ľudí postaviť sa ku dverám ešte pred príjazdom do zastávky, čo urýchli výmenu cestujúcich
A okrem toho že si to nevidel (ja áno) je dôvod aký?
Problém je zúfalá absencia tlačidiel na znamenie vodičovi, ktoré ani v najnovších autobusoch nie sú v dosahu každého sedadla a pri električkách je tento problém ešte oveľa hlbší. Dovtedy kým sa to vyrieši je podľa mňa rozširovanie zastávok na znamenie nežiadúce. Ale nevidím dôvod aby sa to raz neaplikovalo aj na električky.
Elektricky by nemali mat zastavky na znamenie, v 99% stale niekto nastupuje alebo vystupuje. Zatial som nevidel, ze by v niektorom hlavnom meste mal nosny system zastavky na znamenie. Autobusy a trolejbusy mozu mat vsetky zastavky na znamenie.
Na autobusoch a trolejbusoch už ale dávno mohli byť všetky zastávky na znamenie.
A pri električkách nebol problém len pri T3SUCS? Či ani T3G neukazuje stlačený dopyt?
Inak T6 3. série majú pri poslednom sedadle vľavo špeciálne dopytové tlačidlo. Ukazuje to pri jeho stlačení vodičovi inak?
Ja s tým súhlasím, na margo toho čo píšeš by som ešte doplnil to, že by nebolo zlé už pomaly zaviesť plošne všetky zastávky na znamenie, ale tam to stojí vraj na znamení vodičovi pri starých elinách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Cancer
Čo fakt nedáva zmysel, lebo v nich nikde inde ako pri dverách tlačidlá STOP niesu okrem vyhradených miest vpredu – teda by mali aktivovať hneď aj dopyt dverí.
Možno práve kvôli tomu že to takto debilne bolo požadované pri trofloch sa to nakoniec dostalo aj do busov?
Inak ale STOP neaktivuje dopytové otváranie dverí ani v Urbanoch. To potom zase až od neskorších vozidiel funguje (asi od 2018?), že každé tlačidlo STOP má priradené aj nejaké dvere pri ktorých aktivuje dopytové otváranie.
Pritom paradoxne prvé série kĺbosorov to mali tak, že tlačidlo STOP aktivovalo aj dopyt pri dverách, ale boli obe iba na madle z jednej strany dverí nad sebou miesto toho aby jedno bolo na jednej strane a druhé na druhej.