Reply on: Miro #243044:
https://arriva.sk/bratislava/zmena-v-obsluhe-primestskych-liniek-zabezpecovanych-minibusmi/A tu je v CP uvedené ktoré spoje na linke 649 budú v piatok 18. 3. 2022 obsluhované dodávkami (podľa Arrivy sú to minibusy). https://arriva.sk/files/ba/cp/20220318/649.pdf
Peon
Dokonca podľa mňa zmena k horšiemu: Sedadlá (neviem či všetky) nemajú taký ten držiak v sebe, teda mohol som sa chytiť iba priamo sedadla predo mnou..
A vlastne aký majú reálny prínos tie multifunkčné označovače pri 1. dverách v busoch Arriva Mobility Solutions? V bielej Karose (cesta v rámci BA smer ASMN) som klikol na "INFO" a priložil BČK a vodič ma hneď poučil ukázaním na strojček "Pane, tuto sa dáva kartička".
A každý nastupoval prednými dverami a prikladal BČK. Rozdiel oproti minulosti (SL) je iba že na takúto cestu strojček netlačí papier - asi mali všetci BČK s predplatenými zónami 100+101. Ešteže nikto nenastúpil cez 2. dvere, mohol by z toho byť zbytočný konflikt s vodičom aj napriek zmene organizácie nástupu a výstupu cestujúcich https://www.idsbk.sk/zmeny-region/
A podarilo sa už niekomu zistiť čo je to za reklamu na displeji vpravo? Nebolo by lepšie tam dať nejaké informácie súvisiace s IDS BK alebo aj reklamu z ktorej sa dá pochopiť to aká vec / služba je v tej reklame ponúkaná? https://imhd.sk/ba/galeria-media/6286/Iveco-Crossway-LE-12M/270094/Dva-úplne-rozdielne-časy-v-jednom-autobuse?ref=ba%2Fgaleria%2F6286%2FIveco-Crossway-LE-12M
A musí byť (po technickej stránke) celý čas jazdy ten displej rozdelený na polovicu? Teda nemohla by sa nasledujúca trasa vozidla zobrazovať niekedy aj cez celý displej?