Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #243000:
Jazda električkou by v noci trvala dlhšie ako jazda autobusom a ak by z nej bolo treba aj prestupovať, tak by to bolo celkom zhoršenie. Keď sa dokončí 2. etapa, tak potom by takáto linka možno dávala zmysel (asi hlavne cez víkendy, cez týždeň je N95 v pohode), aj keď si myslím, že pri ceste zo stanice bude ten autobus stále rýchlejší. Ďalšia vec je, či by ľudia nezačali spisovať petície proti hluku, a preto si myslím, že v noci tie električky až tak netreba, skôr by sa mal zlepšiť interval autobusov.
Reply on: ratataj #242999:
Dostvame sa do situacie, ze N80 cez Stary most kopiruje ex L1. Nebolo by na zamyslenie nocakova elina a od TPD by to po Petrzalke rozviezla N99? Alebo by sa vratili povodne trasy nocakov a zrusila by sa tym padom N95?
Reply on: kecho #242998:
Samozrejme vieme prečo sa trasy prehadzovali. No výsledok, a možno nechcený, je ten, že sa tým lepšie využila kapacita vozidiel. Návrat k pôvodnej N95 by bol krok späť.
Reply on: ratataj #242997:
Po uzavreti Stareho mosta Cervenej armady Frantiska Jozefa Stefanika sa prehadzovali v casti trasy N80/95 kvoli tomu, ze oklukou cez Novy most by to N95 nevyjazdila.
Cize ak by sa chceli vratit k povodnemu, moze sa dat aj naspat trasa N95 cez St. most a N80 okolo Incheby.
Reply on: Urbanway 2423 #242995:
N80 mala v pôvodnej trase celkom logické číslo, len po uzavretí Starého mosta a prehodení časti trasy s N80 to už nedávalo zmysel. Na druhú stranu, naozaj ma nenapadá nejaké číslo z Petržalských liniek, čo by sa tam hodilo. No a čo sa nadväznosti týka, to by museli mať nočáky grafikon ktorý sa dá reálne vyjazdiť takmer vždy, nie len v nedeľu.
Reply on: Peon #242992:
Ach jaj, mladý muž, a prečo miesto krúženia po iMHD nezodvihnete riť a nejdete to svojej babke vybaviť?
Reply on: ratataj #242990:
Áno, je to logické riešenie, ale nadväznosť na N95 na Romanovej bude celkom chýbať pokiaľ sa nezavedie (okrem iného by takáto nadväznosť zlepšila aj vnútropetržalské spojenia). Nočné trasy zvyknú všeobecne miasť ľudí, a preto možno mohli mať niektoré úplne atypické trasy radšej nejaké iné číslo, ktoré sa v dennej premávke nevyskytuje (tá N80 toho fakt nemá s dennou 80 veľa spoločného).
Reply on: 810zssk #242986:
Tiež by na seba mohli čakať N70 a N74 na Súmračnej, kde sa už teraz väčšinou stretávajú, prípadne by na seba mohli čakať aj N93 a N95 niekde na Bzovíckej. Už teraz je niekoľko miest, kde by sa dala pri posunutí spoja o pár minút zabezpečiť nadväznosť.
Reply on: Peon #242992:
Dobré, že PCL so SeniorPas je možné mať aj v mobilnej aplikácii IDS BK, ale najstarší dôchodcovia také niečo asi nevyužívajú. https://www.idsbk.sk/aplikacia/
Ach jaj, budú teraz mohí z dôchodcov, ktorí majú SeniorPas, chodiť do predajní DPB? https://dpb.sk/sk/zmeny-a-obmedzenia/prepisanie-cipovej-karty-na-noveho-regionalneho-dopravcu

PRÍKLAD: Moja babka (tak ako asi tisícky ďalších) si v novembri 2015 na starej ASMN vybavila BČK s PCL SeniorPas. Používa ju iba na MHD v Bratislave. Aj keď už má BČK viac ako 5 rokov, tak kvôli covidu bol PCL automaticy predlžovaný čo vidím napr. v eshope Ubian. Teraz tam je uvedené, že jej platí do 21. 11. 2022. Takže to už od apríla nebude platiť?

Podľa tej informácie z DPB takúto starú BČK nie je možné osobne (fyzicky) prepísať na Arrivu, takže od 1. 4. 2022 bude neplatná?

A pretože Arriva podľa všetkého vlastné BČK ešte nevydáva, tak ľudia pôjdu do predajní DPB (aj keď niektorí možno využijú aj BČK cez internet zaslanú cez Slovenskú poštu).

Myslíte, že naozaj budú revízori DPB od 1. 4. 2022 udeľovať pokuty tým, ktorí budú mať neprepísanú BČK Slovak Lines s PCL SeniorPas?
3016 na ťahači na Patrónke smer diaľnica pár min. späť. Čo sa stalo? Dnes jazdila.
Reply on: Urbanway 2423 #242979:
To, že si nevymenia trasy na pôvodné bude zrejme preto, že pôvodná N95 cez mesto, Starý most, Ovsište a potom na Lúky bola neskutočná divočina. Vozila totiž Ovsište, oblasť Nám. hraničiarov a Lúky, zatiaľ čo N80 chodila prázdna. Takto sa to rozdelilo, N80 tým že vozí Ovsište dosť pomohla N95. No je pravda, že takto prehodené trasy dosť mätú ľudí, N80 som robieval a často sa stávalo, že sa ľudia čudovali, že sa s ňou nedostali na Kremnickú napr.
Reply on: Urbanway 2423 #242983:
Ono ale bude problém zaviesť obsluhu nových lokalít bez navýšenia vzkm. Nočnú dopravu by bolo treba komplet prekopať, lebo niektoré spojenia v noci úplne chýbajú.
Bory sa zrejme nepodarí obslúžiť bez pridania ďalšieho vozu a oblasť Prístavnej a Landererovej by som neriešil závlekom N33, tá už teraz jazdí oklukou. N33 by som práveže presmeroval cez Nám SNP a zaviedol novú linku v trase HLST - Karadžičova - Landererova - Prístavná - Vlčie hrdlo - Podunajské Biskupice (konečná Vinohradnícka alebo neskôr Podunajská brána). N74 by som skrátil na Grófsku nivu alebo na Domkársku.
Reply on: Vladimír #242967:
Ja by som si dokázal predstaviť ešte pražskú nadstavbu "aktivácia lístka na určitý čas" - vyhľadám si spojenie a kúpim a rovno aj aktivujem si lístok na spoj, ktorý mi časovo vyhovuje, nemusím čakať na minútu do odchodu. Ale inak mi fakt nič nechýba.
Reply on: FFF13 #242969:
Jedine pri migrácii na nový telefón som musel znova zadávať číslo karty a robiť overovací nákup.
Reply on: Urbanway 2423 #242979:
Detto by sa čakať mohli N61 a N72 na autobuske (obojsmerne). S tým že N72 by sa časovo posunula tak aby to sedelo. Tým by sa jednak obom linkám otvorila možnosť cestovať z oboch vetiev na trase cez centrum + by sa vyriešil prestup medzi stanicou a N72.
Reply on: kluvo #242976:
Paráda! 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #242983:
Obsluha Drotarskej cesty sa moze zaviest kedykolvek, staci tam vypravit autobusy.
Reply on: Arrivaderci #242980:
V Boroch bude "problém" v tom, že by sa tam muselo pridať ďalšie poradie a asi aj zrušiť okruh v DNV, čo by navýšilo aj vzkm. Ďalej sa snáď zavedie aj obsluha Drotárskej cesty po dodaní parciálov, neskôr by sa mohla rozšíriť obsluha PB na Krajinskej a v Podunajskej bráne (keď sa tam zavedie denná linka). Zastávky Prístavná a Landererova by sa dali obslúžiť odklonením N33 medzi Malým trhom a Malou scénou, samotnú zastávku Most Apollo by bol problém obslúžiť bez toho aby sa zhoršilo spojenie Petržalky s centrom.
Reply on: Viko #242981:
Áno, tiež si myslím, že takto uvažovali, ale pokiaľ nebude zabezpečený na N95 tak potom bude tá zachádzka mať aj celkom nevyužitý potenciál. Do Ovsišťa síce chodí cez víkendy celkom dosť ľudí, ale pri Technopole, Lúčanke,... by ich bolo ešte viac.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.