Nie je čo pokutovať, však Droba Arrive pokuty odpustil a miesto toho to zaplátal dvojmesačným jazdením zadarmo – napríklad pre ľudí z vlakov, hlavne zadarmistických študákov, ktorí prečo by sa nevozili dva mesiace zadarmo, aj keď oni v novembri/decembri na tie nervy s Arrivou nedoplácali. Výsledkom je, že my, čo máme súbeh vlakovej a busovej dopravy, cestujeme ďalšie dva mesiace ako dobytok, lebo busy sú preplnené vlakármi.
Takisto Arrive povolil cez predĺžené vianočné prázdniny, TRI TÝŽDNE, jazdiť ako v nedeľu (SlovakLines rok predtým, v podstatne horšej epidemickej situácii, jazdili normálne ako v pracovný deň). Čiže aj týmto Arrive veľmi ulahodil, napr. u nás prakticky nič normálne nešlo, takže to minimum dajako vypravili.
Na Patrónke sa odstavuje za zastávkou v smere do mesta (je tam na krátkodobé státie aj vyznačené miesto) niektorý vodiči 215-ky prestávkujú aj za nabíjačkou na elektrobus pre linku 43. Neťahajú až na Nivy.
Pokiaľ ide o Nám. A. Hlinku, tam je vždy odchod v rovnakej minúte ako prichod, takže predpokladám že hneď idú preč. Na Patrónke sa 215 kedysi zvykli odstavovať na začiatku zastávky (v smere jazdy).
Chcem sa spýtať, neviete náhodou, Arriva linky, ktoré idú iba po Patrónku/ Bajkalskú/ Námestie Andreja Hlinku, kde prestávkujú? Či sa točia a idú hneď naspäť, alebo idú naprázdno na Nivy, na Patrónke je možno miesto na prestávku busu, ale na Bajkalskej a Nám. A. Hlinku? Napríklad, tie čo končia na Zlatých pieskoch, prestávkujú tam pro Shopping palace.
Keď ich spravuje Arriva, tak ma to veľmi neprekvapuje, tých nedostatkov majú ešte viac (nevie niekto, kedy sa nasadia 15-metrové vozy na 269?). CP našťastie vyvesili všade a v meste už na označníkoch regionálne linky sú aspoň tam, kde je označník MHD.
Áno, s posilnením 23 po Dúbravku som počítal, keďže 23 mi príde pre spojenie Lamača a Dúbravky lepšia ako 123, keďže obsluhuje aj väčšiu časť Dúbravky.
Ike
an underground passage that allows people on foot to cross a busy road
zdroj: Cambridge dictionary