Áno. DPO sa marketingovo nešťastne témy chytil, avšak, napríklad, ktoré vozy sú viac posprejované a potagované v interiéri, A alebo B vozy v súprave?
Ja osobne sa napríklad vo večerných/ranných hodinách cítim lepšie v A voze súpravy ako v B voze. Detto keď idem metrom vo Viedni, je mi psychologicky príjemnejšie cestovať plne priechodným typom V, ako typom U s jednotlivými vagónikmi.
Ak je nebezpecne cestovat v zadnom voze elektrickovej supravy, v ktorom nie je vodic, tak celkom logicky musi byt nebezpecne cestovat aj v pevnom vozne zeleznice ci metra kde tiez nie je vodic, ci?
Ja skôr vidím problém v precedense. Kde je hranica? Keď hokejisti áno, čo bude nabudúce? Peťa Vlhová (nič proti nej, je super! ). A keď ona, tak čo, hokejbalisti? Alebo čo takto letné športy? Sagan? Hm? A k všeobecnopolitickým veciam sa nebudeme vyjadrovať? A je to cesta do pekla.
Lebo potom sa ľahko môže stať, že sa celá funkcia tabule zúži na takéto správičky, podobne, ako Staré Mesto obľubuje vyvesovanie vlajok, čo je asi jediná aktívna činnosť, ktorú robí, dokonca kvôli tomu zvoláva zastupko.
Ok, bolo to nevinné, milé a sympatické, ale nie profesionálne. Asi by sa to nemalo opakovať. A keď už, malo to byť real-time s aktuálnym stavom
Áno, len keď ľudí na tabuli spamuješ takýmito sprostosťami, tak ti tú tabuľu začnú ignorovať. Naozaj nerozumiem aký prínos ma keď si dispečing vylieva srdiečko na zastávkové tabule, ako niekto napísal nižšie, nie je to súkromný chat.
Tak napríklad vo Viedni používajú aj tie jednospojové zastávkové tabule na marketingovú propagáciu. Nemyslím si, že kvôli “hokejistickému spamu” by viac ľudí ignorovalo NAD za električky.
To nebola plánovaná akcia ale individuálne rozhodnutie vodičov. Ja si pamätám, že som takto išiel do DNV a vodič to mal pustené len pre seba. A potom prišiel cestujúci, že či to nemôže dať hlasnejšie. Tak dal, nikto neprotestoval a fandil celý bus.
Lenže ak sa na mieste určenom pre dôležité informácie o aktuálnych obmedzeniach dopravy objavuje takýto spam (síce sa človek pri tom pousmeje, ale v kontexte je to stále spam), tak sa nemôžeme čudovať, že ľudia čakajú na električku, aj keď za chrbtom jazdia autobusy NAD. Osobne by som tam nezobrazoval ani plánované výluky (ako bola tu tá na Cintorínskej), iba neplánované mimoriadnosti
Viem ze do mrtvoly v diskusii sa nekope, ale neda mi...
Bol som na Smolenickej v Petrzalke a isli za sebou Otokary na 93 aj 98, oba s cervenym podfarbenim. Potreboval by som este raz vysvetlit ako mi pomoze, ked teda sa zhorsi rozoznatelnost cisla.
Úplne s Tebou súhlasím, kto je prípadným finálnym dodávateľom v našom prípade, netuším, tu bolo uvedené, že vyhrala "skupina dodávateľov Škoda Electric (CZ), Solaris Bus & Coach (PL) a Solaris Slovakia", ak by som si mal tipnúť, tak podľa poradia firiem by sme mali mať 29Tr...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jak44
Ja osobne sa napríklad vo večerných/ranných hodinách cítim lepšie v A voze súpravy ako v B voze. Detto keď idem metrom vo Viedni, je mi psychologicky príjemnejšie cestovať plne priechodným typom V, ako typom U s jednotlivými vagónikmi.