Reply on: zakaznik #242505:
Asi si nepochopil, čo bolo mojim príspevkom myslené. Miesto budovania a rozširovania železničnej infraštruktúry sa tu od 90. rokov a najmä po zmene GVD 2003 prizeráme na rozoberanie infraštruktúry a rušenie vlakov. To, že trate ktoré zostali sú v dezolátnom stave, ma ani neprekvapuje. Železnica ide úplne proti tomu, čo sa na regionálnej úrovni snažíme budovať. Ako chceme dostať ľudí z áut, keď im nevieme ponúknuť alternatívu? Už len to, že sa nedá dostať priamou traťou z NR do BA, je nezmysel - uvidíme čo bude z projektu Nitra - Trnovec nad Váhom, či sa im to podarí.
TomJ
Ja to skôr vidím takto:
23 - trasa ako teraz, posilniť v úseku Lamač - Pri kríži na interval 15/30/15//30
30 - OC Patrónka - Patrónka - Tesco Lamač - Segnáre - Vrančovičova - Lamač - Podháj - Hodonínska - OC Bory, interval 15/15/15//30
36 - dnešná trasa + zachádzka cez Bory ako má dnešná 123, interval 15/30/15//30 (v špičke každý druhý spoj len v úseku Žatevná - OC Bory ako náhrada za zrušenú 123)
37 - dnešná trasa s kĺbovými vozmi v po-pi, interval 10/15/15//15
63 - zrušenie zachádzky k Tescu, interval 10/15/15//15
92 - keďže navrhujem predĺženie 30 na Bory, tak 92 by som nechal bez zmeny (špičku by som asi upravil na 15 min, kvôli lepším nadväznostiam) a 192 možno potiahol na tie Bory.
123, 130 - zrušiť
Obsluha ulice Pod Zečákom by sa mohla riešiť linkou 30 (ak by nechýbala na Stn. Lamač, obsluhu Prídanok a Škerličovej riešiť linkou 63).
Obsluhu Krematória (ak je potrebná) by som riešil zachádzaním linky 215 (nech sa tam nevrtia kĺby z linky 37).