Ten nový CP linky S70 je tuším ešte neprehľadnejší ako ten súčasný. Toľko poznámok, že by im aj SADky mohli závidieť. Len nechápem tomu, prečo je tá istá zastávka pre niektoré vlaky na znamenie a pre iné nie.
Vzhľadom na geografiu BSK nie je pri jednej výberovej skupine zaručená nižšia jednotková cena.
A ak by aj teoreticky áno, tak práve členenie kraja do menších celkov napomáha nevytvárať dominantného dopravcu na trhu (ako de facto politicky, tak aj hospodársky) a v prípade problémov u jedného z nich, ho môžu ostatní suplovať.
Ja by som to uvítal aj u iných dopravcov, keďže vždy keď chcem cestovať regiobusom z AS, tak sa musím predierať záplavou komercie a ľudí. Radšej cestujem z Račka smer Záhorie, oplatí sa mi to viac, ako tam robiť peší slalom.
Samozrejme. Nechať najväčšie verejné obstarávanie vo svojom úrade na poslednú chvíľu, na to sú samosprávni politici špecialisti.
U ľudí ako Droba alebo Bročkä to pripisujem skôr neschopnosti, v košickom kraji by som nevylučoval ani úmyselnú sabotáž v prospech doterajšieho dopravcu.
Obdobna otazka sa tu viac menej vynori kazdy tyzden. Zatial najpresvedcivejsi argument (najpresvedcivejsi stale neznamena ze ma presvedcil) je ze SL koncila zmluva naraz a samozrejme nizsia jednotkova cena z rozsahu. Ale myslim, ze ak sa BSK prip. ine kraje budu chciet poucit do buducna, tak rozdelenie na mensie celky by mohlo byt jednym z pouceni. (Btw vraj formalne prebieha vyberko aj v Kosickom kraji - a tam je to vraj rozdelene na dve oblasti Zapad a Vychod)
Droba vždy bol a je úplne najneschopnejší zo sasky (a to je už čo povedať).
Len si spomeňme, že nebol ani schopný rozhodnúť sa, či chce byť členom strany alebo nie. Najprv vystúpil a potom sa snažil vliezť naspäť, ale galkovci ho blokovali až do svojej rituálnej samovraždy.
Ryba smrdí od hlavy, takže tam sú odpovede aj na všetky ďalšie otázky na tému čo mohlo byť a nemohlo byť inak.
Matej M