Toto je celkom super:
https://zdopravy.cz/jedna-jizdenka-pro-celou-verejnou-dopravu-rakousko-ji-spusti-26-rijna-89331/
Doteraz stál ročný sieťový lístok na vlaky ÖBB 1944€, po novom bude celá verejná doprava v Rakúsku (zatiaľ okrem VOR) za 1095€.
https://zdopravy.cz/jedna-jizdenka-pro-celou-verejnou-dopravu-rakousko-ji-spusti-26-rijna-89331/
Doteraz stál ročný sieťový lístok na vlaky ÖBB 1944€, po novom bude celá verejná doprava v Rakúsku (zatiaľ okrem VOR) za 1095€.
Ike
Lenže ZSSK je akciovka, ktorej jediný akcionár je štát. Zároveň je dodávateľ služby vo verejnom záujme pre štát. Štát má robiť dopravnú politiku, ktorá má vyššie a veľmi jasne definované ciele nielen na národnej, ale aj európskej úrovni. A tam sú priority jasné. Ak by ZSSK v tejto konfigurácií pozeral len na šetrenie nákladov, tak jazdí desatinu výkonu. Samozrejme že na optimalizáciu výkonov je priestor, ale aj na optimalizáciu cashflowu. Robí sa aj to druhé?