Reply on: TeBeCe #240473:
priechod pre chodcov sa vyznacuje vodorovnym znacenim, informacnou zvislou znackou by sa nemalo plytvat, lebo sa z nej stane zbytocny vizualny odpad (napr. v krizovatke v obci je priechod ocakavatelny - nie je potrebne ho este aj oznacovat zvislou znackou). Toto je priechod cez 2 pruhy, takze si myslim, ze tu by zvisla znacka mohla byt
milanko79
1. Pri nákupe EB sa nepozerá na požadovaný dojazd ale na cenu (domnievam sa, keďže si nemyslím že by EB značky SOR mali najväčší dojazd)
2. Neexistujúce stanice na dobíjanie nie len v BA (ich malá sieť)
3. Celková životnosť do budúcnosti, EB má batérie ktoré strácajú kapacitu (napr. nabíjaním) zatiaľ čo TB dokáže odjazdiť omnoho viac viď u nás na Slovensku Škody 14/15tr alebo aj 8tr na Ukrajine
Avšak v dnešnej dobe sa skôr TB rušia, rozvoj nie je financovaný fondmi (pokiaľ viem), popri tom TB pokladám za efektívny a ekologický spôsob dopravy v mestách, na takej Ukrajine aj medzi mestami. To je však asi len môj "sen" vidieť dopravu kompletne v mestách pomocou TB. Toho sa už asi nedočkám