Tak by ma zaujimalo, bude na kazdej zastavke pripraveny rebrik aby si mohol clovek precitat GDPR info na novom oznacniku? Ak nie, popytame sa uradu na ochranu osobnych udajov, co s tym mieni robit.
mozem vas potesit, ze bola podpisana nova zmluva na servis pokazenych klim v autobusoch typu SOR NB 12 a NB 18, ako aj Mercedes CapaCity a podla zmluvy sa opravy zacnu v najblizsich dnoch.
Dobry deň. Mozte mi vysvetlit prečo v tychto horucavach nejde skoro v ziadnom autobuse klima??! Mame pokapat este aj v tych ruskach?pokial viem maju si ju povinne doplnat aby bola funkčná.
Vážení kolegové,
před čtyřmi roky byl z Druhlic u Dobříše dovezen do Bratislavy vrak trolejbusu Tatra T400 pražského čísla 9368. Jak to s tím trolejbusem vypadá teď? Podle poslední asi rok staré zprávy stojí v Trnávce. Probíhají na něm nějaké práce?
Predpokladám že to je len širšie kvôli Abus alebo zasobovaniu, ktoré sú dlhšie, vnútorný okraj je ostrejší a ak by náhodou sa niekto držák čiary vnútornej, tak musí si nadbehnúť.
Ale hej je to blbo značené.
Na Radlinského je už pár dní (foto z piatka) tenkou bielou prerušovanou čiarou naznačené umiestnenie obnovovaného vodorovného dopravného značenia.
Dúfam, že to včas niekto napraví, lebo inak bude znova vyznačené ľavé odbočenie pre autá z Vazovovej smer Račianske mýto tak, že bude zasahovať do prejazdného profilu električiek z Vazovovej k Blumentálu. Presne tak isto ako keď to maľovali pred pár rokmi a následne potom zatierali (žiaľ takým spôsobom, že časom to pôvodné značenie bolo viac viditeľné ako to nové; jeho posledné zvyšky si je možné všimnúť ešte aj na tejto fotke)
Asi máš pravdu v tom, že N95 cez centrum by jazdila asi ešte plnšia, ako dnes, pretože by išla priamo do centra a obsluhovala by veľkú časť Petržalky. Toto by podľa mňa mohlo spôsobiť úbytok cestujúcich (minimálne cez víkendy) aj na N93 (keďže by na ňu bolo treba ísť z centra až na Staromestskú), na N80 by sa počet cestujúcich asi +- nezmenil. Celkovo by však presmerovanie N95 podľa mňa malo zmysel, aj za cenu toho, že by bola vyťaženejšia linka, ako ostatné. Taký "bonus" by bol, že vďaka menšiemu počtu cestujúcich by sa N93 mohla spojiť s N91 bez toho, aby tam musel byť nasadený kĺbový autobus.
Mám na to protichodné názory.
Je fakt, že N95 chodí dosť plná a N80 relatívne prázdna, čo by sa výmenou trás mohlo upraviť.
Je fakt, že obsluha spodného centra chýba a do okrajovejších častí Petržalky nezriedka nemá zmysel sa trepať na "hornú" trasu Staromestskou.
Len sa obávam, že nočák durch cez mesto, v kombinácii s rozbitím nástupov do severnej Petržalky medzi Zochovu a Centrum, by práveže priniesol ešte väčšie vzájomné nerovnomernosti vo vyťaženosti.
eMDi