Takto to vyzera jak MAN viac ako Capy.
Mna skor zaujima ci dostaneme 18m alebo 18,75m vozidla. Nikde som nenasiel specku na UVO,ani na DPB,ze ktory model bol vysutazeny.
Hej no, u SL vidíš občas obrovské číslo 659, ale cieľ useknuty "Veľké Úľan", kde máš tri konečné, takže netušíš, kde spoj končí... SL by som teda nevychvaloval ani co sa týka Infosystému.
Neviem, preto som zvedavy, ci sa s tym nejako experimentovalo. Osobne si nie som isty, ci by som pri viacerych podobne nejasnych farebnych kombinaciach vedel desifrovat, ze to je ta moja, ale podlozene to nemam.
Ano. Len to su castokrat papierove transparenty. Bude na elektronickych displejoch k dispozicii dostatocna paleta rozlisitelnych farieb? Na domacom televizore ma tych farieb "nekonecne" , ale vie mi LED displej na autobuse dat dostatok farieb takych aby som na tych cca 50m (odhad kde cca sa da rozlisit cislo linky) skor rozlisil ze ide tmavocervena 39 a nie svetlocervena 61 (priklad)?
Priznavam som skepticky, mozno je to pouzitou farbou na 61, len z podstaty technologie sa trochu obavam tej dostupnosti farebnej palety - hlavne tmavych farieb.
Asi tu o tom uz diskusia bola, ale je to podfarbovanie podlozene nejakymi testami na citatlenost a jednoduchsie rozpoznanie linky, alebo je to rozhodnutie od stola, ze to pekne vyzera? Minule som na to chvilu pozeral a vyzera to ako farebna machula bez kontrastu v ktorej to cislo zanika - oproti tym pomarancovym displayom co maju slovak lines je to uplna tragedia.
Farebne displeje su v mode pozeram. Len dufam ze sa upusti od podfarbovania cisla linky, ako to je teraz na 61. Dojazdy, vyluky a ine vynimocnosti nech su farebne odlisene, ale pre bezne pouzivanie by malo ostat co najkontrastnejsie a co najlebsie viditelne zobrazenie linky.
Vidím že nové CP sú už tu. Načo ale tvorcovia grafikonov zabudli, je zmeniť linku 51 po 21 hod.na 20 min.interval. To isté v SO,NE do 8 hod.- keďže linka 4 v úseku Zátišie - Zl.piesky má v tom čase interval 20 min. Dúfam že ich to časom napadne.
Musím pochváliť dámu pracujúcu v predajni v podchode na Hodžovom námestí (včera cca 16:30), pomohla mi vybaviť električenku pre známeho. Milá, usmievavá, dobre informovaná, vysvetlila veci... veľmi pozitívna skúsenosť, zlepšila mi inak dosť pochmúrny deň, kiežby takých dám bolo na úradoch viac. Pozdravujem a prajem veľa dobrej energie aj do budúcna.
Ja som už zažil aj situáciu (konkrétne v L30), kedy revízorovi čítačka vôbec nereagovala na priloženie karty, ale označovač následne všetky údaje ukázal.
V tom prípade by to asi najprv mali doladiť a až potom používať tento spôsob kontroly. Každopádne ak sa mi to stane niekedy opäť, budem hneď vedieť, že chyba nie je na mojej strane.
No a aby som sa tu len nerozpisoval, na zastávke Červený most pribudli nové označníky, jeden z nich je upevnený na stĺpe VO.
Nastúpil som do autobusu č. 96 a prišiel ku mne revízor s požiadavkou na CL. Kartu s PCL lístkom som chvíľu vyberal z vrecka, pričom revízor bol patrične nedočkavý. Kartu následne (viackrát) priložil na kontrolu k označovaču, kde ukázalo len platnosť karty (ISIC) do 30.09. bez akéhokoľvek nahratého lístka. Keďže viem, že na karte mám PCL až do konca júna, chvíľu som sa s ním dohadoval, až som ho následne požiadal o kontrolu u jeho kolegyne na jej prenosnej čítačke. Tá ukázala, že na karte je platný lístok. Revízor sa následne ospravedlnil, avšak docela drzým tónom.
V tejto veci mám pár otázok:
Môže kontrola prebiehať aj prostredníctvom priloženia kariet k označovaču? Neviem ani či bol vôbec deaktivovaný (tak ako by mal pri kontrole byť), možno však niektoré funkcie označovača pri kontrole zostávajú dostupné. Ak však platí, ako mi potom tvrdil, že tomu občas **be, prečo potom naďalej vykonávajú kontrolu týmto spôsobom? (Mimochodom prvýkrát vôbec ma skontroloval týmto štýlom a hneď sa ukázal jeho nedostatok ). Ak by som argumentačne neuspel, vystaví mi pokutu a následne by som sa musel ísť dodatočne preukázať do sídla dpb a uhradiť poplatok (tuším 5€), čo sa mi nezdá byť fér (sťažovať sa ani viac konkretizovať udalosť nebudem).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirec240
Nastúpil som do autobusu č. 96 a prišiel ku mne revízor s požiadavkou na CL. Kartu s PCL lístkom som chvíľu vyberal z vrecka, pričom revízor bol patrične nedočkavý. Kartu následne (viackrát) priložil na kontrolu k označovaču, kde ukázalo len platnosť karty (ISIC) do 30.09. bez akéhokoľvek nahratého lístka. Keďže viem, že na karte mám PCL až do konca júna, chvíľu som sa s ním dohadoval, až som ho následne požiadal o kontrolu u jeho kolegyne na jej prenosnej čítačke. Tá ukázala, že na karte je platný lístok. Revízor sa následne ospravedlnil, avšak docela drzým tónom.
V tejto veci mám pár otázok:
Môže kontrola prebiehať aj prostredníctvom priloženia kariet k označovaču? Neviem ani či bol vôbec deaktivovaný (tak ako by mal pri kontrole byť), možno však niektoré funkcie označovača pri kontrole zostávajú dostupné. Ak však platí, ako mi potom tvrdil, že tomu občas **be, prečo potom naďalej vykonávajú kontrolu týmto spôsobom? (Mimochodom prvýkrát vôbec ma skontroloval týmto štýlom a hneď sa ukázal jeho nedostatok ). Ak by som argumentačne neuspel, vystaví mi pokutu a následne by som sa musel ísť dodatočne preukázať do sídla dpb a uhradiť poplatok (tuším 5€), čo sa mi nezdá byť fér (sťažovať sa ani viac konkretizovať udalosť nebudem).