Dobrý deň, zaujímalo by ma, kedy sa sprevádzkuje aj trolejbus 108? Od 10. 5. sa do ulíc vrátili aj busy 191 a ostatné, ktoré boli "dočasne" odstavené, takže trolejbus č. 108 je posledný nesprevádzkovaný... Deti už chodia do škôl, dospelí do práce a dôchodcovia sa stále ťahajú s nákupmi hore Šulekovou po vlastných...
Prave mna napadlo - existuje niekde informacia o poruchovosti vozidiel v tomto meste? Niektore, napr. New York maju zoznam vozidiel metra podla toho kolko km dokaze typicke vozidlo zajazdit pred poruchou. Existuje take nieco aj pre Bratislavu?
OFFTOPIC:
Zdravím, vie niekto akým spôsobom boli uchytávané svetelné reťaze na vozidlách MHD u nás? najmä staršie kúsky ako T2 kde sa muselo ísť na 100% neinvazívnym spôsobom. Nemá niekto fotku s detailmi uchytenia? Vďaka
Určite nekydá. To bola len náhoda, lebo slovo "platan" je voľne zameniteľné za slová ako Zber a likvidácia odpadu, Centrum voľného času, ZOO, Verejné osvetlenie a mnohé ďalšie.
A keď sa teda vrátime k tvojej zmysluplnej otázke, tak tie peniaze na tento jeden konkrétny prechod sa nenašli preto, lebo 5 platanov alebo preto, že sa realizovali prechody na miestach, kde to je viac potrebné.
To bola irónia a odkaz na jednu pieseň populárnej hudby. Tak sa teda opýtam: Čím si zaslúžili, že spomedzi všetkých rozpočtových položiek boli ako jediné zaradené do tohto zmysluplného porovnania?
K dnesnemu cp je jednoduche sa dostat na imhd vdaka tomu zvyrazneniu, ale uz na zajtra to znamena hladat kalendar a pripadne oznamy o vynimkach, alebo sa to snazit odhadnut podla vyhladavaca. Medzitym som zistil ze cestovny poriadok na https://dpb.sk/sk/vyhladavac-spojenia berie do uvahy zadany datum aj v tabulkach, ked sa klikne na "Cp-denny", co je v principe to k comu som sa snazil dopracovat
a kde hovorim o zbytocnych stromoch? odcituj mi prosim
vecne sa pytam, preco sa dokaze zrealizovat projekt 5 platanov a nie jeden priechod?
pises o patente na pravdu a zaroven si doplnas vyznamy podla vlastneho presvedcenia, tazko potom diskutovat
Nebol by to obyčajný prechod. Je tam 70tka a pri týchto rýchlostiach sa už robia prechody so svetelnou signalizáciou.
A k tomu, že veď tam už bol len toľko, že všetko, čo sa robí na novo musí spĺňať aktuálne štandardy. Ak už raz došlo k jeho zrušeniu, tak nový je možné logicky zriadiť len na základe súčasných predpisov a nie tých, ktoré platili pred desiatkami rokov.
A čo vlastne podaktorí máte s tým whataboutistickým protiplatanovým rantom? Okrem toho, že tomu nerozumiete, tak ani nechcete porozumieť, čo samozrejme ale nebráni v presvedčení o vlastníctve patentu na jednoznačnú pravdu. No a hlavne, že sa na prvom mieste dá mimo misu nakydať na zbytočné stromy. Dosť úbohé.
"Mesto má obmedzené finančné prostriedky, obmedzené ľudské zdroje a obmedzený čas. Ak jedna z týchto zložiek chýba, tak sa projekt nerealizuje. Bodka. "
preco sa dokaze zrealizovat projekt 5 platanov a nie jeden obycajny priechod, ktory uz navyse v danej casti bol?
vidime tie obmedzene finacne prostriedky v praxi, doprava je v takom stave, ze ortodoxnych uzivatelov mhd na fanusikovskom portali sa najde spocitane na jednej ruke
Čo sa hneď naparuješ? Ako mám podľa teba vyčísliť náklady? Ja momentálne s mestom riešim ako zástupca vlastníkov kontajnerové stojisko, to Ti vyčísliť viem. Riešime to už asi 7. mesiac a predstav si, rozumiem, prečo to tak trvá. Ty si ako odborne do diskusie prispel a obohatil ju? Celý čas všetko ofrfleš, spochybňuješ a predstavuješ si to ako Transport Tycoon de luxe. Všetko, čo nie je podľa Tvojho gusta (teda všetko) je od podstaty podozrivé a strieľaš brokovnicou argumentov.
Mesto má obmedzené finančné prostriedky, obmedzené ľudské zdroje a obmedzený čas. Ak jedna z týchto zložiek chýba, tak sa projekt nerealizuje. Bodka.
Môžeš polemizovať, či je to objektívne alebo subjektívne zle, či majú dobre nastavené priority a pod., ale vyššie uvedené obmedzenia platia vždy a za každých podmienok.
Pytal som sa na odhad kolko to teda moze stat penazi, ked tu je teda mnozstvo odbornikov na vsetky stavby a procesy, ked “mesto” tvrdilo, ake je to strasne drahe a narocne a proste klasicke vyhovorky verejneho sektora (ak to neprinesie PR clanky v novinach). No a namiesto normalneho odhadu vycislenia nakladov som sa dozvedel velke nic. Holt, uz ta diskusia naozaj nie je, co byvala v minulosti.
Ale teda mas pravdu. Proste ste najmudrejsi. Howgh.
Minimálne medzi riadkami tvrdíš, že nemáš žiadnu predstavu o finančnej a časovej náročnosti stavebných projektov. Fakt si tu na imhd skúste legalne postaviť aspoň betónovú platňu pod šopu na zahrade a potom argumentujme.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tanal