Počkať, takže trolejbusy nebudú mať na Kamennom nám. priebežnú konečnú, ale budú prestávkovať na Dunajskej ulici pri Lidli? Myslel som, že cieľom je vysťahovať všetky stojace vozidlá z centra.
Sú tam naznačené aj dve zastávky autobusu/trolejbusu tak uvidíme. Čo ma však zaujalo je že električkové zastávky nie sú označené jednotným názvom "Centrum" a že L9 podľa tohto plánu bude prechádzať cez Nám. SNP tiež. Na poštovej je taktiež naznačená iba L1.
Tie kocky okolo stĺpikov sa teraz dávajú po novom všade.
Priestor pri Stanici Vinohrady by trebalo celý upraviť. Z toho by mohol byť tak krásny prestupný terminál, ale aspoň že sme sa trošku pohli a sú tam aspoň elektronické tabule.
Otázne je, kedy sa to potom nakoniec zrealizuje... Naozaj škoda, že sa to neurobí spolu počas tejto revitalizácie, pretože podľa mňa by to nebola zas až taká drahá (výhybky by sa možno dali "zrecyklovať" z druhej stopy na Rajskej a aj stĺpy už vo väčšine trasy stoja) stavba, aby sa s ňou muselo čakať.
Problém je že DPB sa snaží pokračovať vo svojej hurá komunikácií a tvári sa že všetko je úžasné, čo je pre nasrdeného zákazníka akurát tak facka.
Bolo by férové priznať že ide o zdraženie - lebo oň naozaj ide. Časť ľudí by to vzhľadom na okolnosti pochopila. Väčšina nie, ale aj tak by bolo lepšie ich vytočiť len tým zdražením a nie ešte aj tým že im DPB napľuje do ksichtu rečami o tom ako úžasné je že sa ráno pred príchodom do práce môžu 15 minút bezprízorne voziť električkami.
1. Fakt sa mohol nechať 15 minútový lístok, ten argument ževraj sa zneužívali je to isté, ako keby som išiel na L21 z Autobusovej na Volkswagen a mal by som 30 minútový a povedal by som si že 39 minút je bližšie k 30 než ku 60 minútam.
2. Počul som vraj, že niekto kto chodí na SŠ, tak ten nemá skoro vôbec šancu dostať ročný zľavnený PCL, lebo väčšinou sa vydávajú potvrdenia v škole začiatkom septembra, ale platnosť zľavy je do 31.8. A vraj aj keby išiel s potvrdením o návšteve školy ešte v auguste tak to nemá vyhraté. Ak to tak je tak to treba čo najskôr zmeniť.
3. Ak to ale že fakt už bolo treba tak rozumiem. Ale ak ešte sa mohlo niekde inde ušetriť kde to až tak neškodí, tak tam sa malo.
4. Celkom nepríjemne ma prekvapila komunikácia na poslednom príspevku DPB na Facebooku. Tie argumenty vysvetlím. Napríklad že ten kto pravidelne cestuje MHD že si má kúpiť ročnú a nie 90-dňovú lebo ževraj vtedy nemá zmysel. No figu borovú. Nie každý má taký dobrý finančný stav, aby si to mohol naraz dovoliť. Ja čo chodím pravidelne MHD furt som na lístkoch, ale ja zas nezarábam. Ďalej, namiesto odhovárania od otázky mohla byť priama odpoveď. A "benefit" že pri takej 10 minútovej ceste bude mi platiť 30 minút? A nech mi nikto nevypráva aby som išiel pešo. Čo keby mám ísť napríklad z Dvorov na Mlynskú dolinu. Ako to by som asi tak hodinu išiel pešo. Len tam. Ako ja som chodil k zubárke asi 5 minút električkou ráno o siedmej, ale zvažujem ako formu protestu kvôli tomu, že sa tam proste vyberiem pešo od 6:50. Nemám problém zaplatiť keby niečo, ale to iba názorná ukážka. Myslím si, že to potom budú robiť mnohí, alebo buď priplatia, alebo pôjdu načierno. A čo ma najviac zarazilo je tento argument: Vraj ak nechce kupovať 30 minútový lístok na 10 minútovej trase, tak nech sa má odsťahovať do inej lokality kde vraj viac "ušetrí". Ako tento argument fakt nahneval a to som celkom kľudný. To ako keby moja mama napríklad toto povedala a odkázal by jej že sa môže presťahovať. No figu borovú tiež. Určite kvôli tomu nebude opúštať miesto kde dlho žije a kde je zvyknutá. To určite nie. A ani sa nemôže tak ľahko odsťahovať. Doporučenie je také, že niektoré argumenty by sa fakt nemali používať, lebo fakt škodia. A nečudujem sa reakciám na FB pri komentoch DPB.
Je to iba môj názor na toto dianie, každý nech si pomyslí svoje.
Áno, to bol aj argument BIDky, ale predsalen 7-dňový PCL má trochu iné parametre (platnosť, ale aj forma predaja). Nebol to nejaky vážny problém, ale bolo to nelogické. Je fajn že to opravili, ale nerozumiem prečo popritom vyhodili papierovú formu.
Viac-menej existoval doteraz aj v elektronickej podobe - ako 7-dňový PCL. Takto sa akurát bude dať zakúpiť za rovnakú cenu aj vo vozidle. Akurát potom bude takáto forma výhodnejšia, keďže PCL platí od polnoci do polnoci, tento 168 hodín od označenia.
A napríklad Praha týždňový lístok vôbec v ponuke nemá.
Ďalšia zaujímavá zmena je zrušenie papierového 168-hodinového CL a zavedenie elektronického (doteraz to bolo presne naopak - elektronický nezmyselne neexistoval). Takže ak prídete na stredne dlhý pobyt do BA, pekne si bežte vybaviť dopravnú kartu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko