Neviete niekto, čo sa deje s aplikáciou imhd? Čokoľvek pozerám v mobile, ihneď to chce odsúhlasiť cookies, ale nie raz, ale pri každej zmene obrazovky. To doposiaľ nebolo. Je to veľmi otravné.
A od leta bude horšie, ak sa nestane zázrak. Spoje, ktoré od včera nejazdia by podľa môjho skromného odhadu nejazdili ani v prípade, keď by mindop žiadne obmedzenia výkonov nechcelo, silne som presvedčený, že je to začiatok avizovaného rušenia spojov z dôvodu nedostatku financií u ZSSK a mindop aby nevyzeralo ako úplne neschopné tak ich na poslednú chvíľu samo navrhlo na dočasné zrušenie. Už len preto, že vedenie ZSSK chcelo čo najdlhšie držať plný režim.
Aktuálne máme vraj veľmi blízko k sobotnému režimu premávky v železničnej doprave.
Predtým ale nech sa páči kuknúť o 6h ráno situáciu napr. na seneckej stanici, ako privážajú regiobusy k zrušenej S65 a k REX balíky a následný REX na odchode mešká, lebo "zvýšená frekvencia cestujúcich".
Na Slovensku je žiaľ zvykom robiť obštrukcie. Niektoré námietky sú samozrejme legitímne (dokonca aj časť tých ktoré sú zamietnuté), iné sú len kopaním zdochýňajúceho koňa. Ktoré z toho platí tu nevieme Žiaľ táto časť VO je veľmi málo transparentná.
Áno, niekedy uspeje, pokiaľ sa pamätám, tak napríklad pri veľkom trolejbusovom tendri v BA bola kvôli námietke neúspešného uchádzača zrušená celá súťaž a musela sa urobiť nová.
Veci okolo verejnej dopravy som donedávna nesledoval tak ako teraz, preto sa chcem spýtať tých čo o tom viete viac: Stáva sa často že ten kto podá námietku nakoniec aj uspeje alebo je to väčšinou tak, že námietka je len ako slamka ktorej sa topiaci chytá?
O zmene správania pochybujem. To je ako s vodičmi/cestujúcimi.
Časť vodičov si neplní svoje povinnosti voči cestujúcim bez ohľadu na to, či majú vozidlo s kamerou alebo bez.
Rozdiel je iba v tom že tí vodiči čo tak konajú a majú vozidlo bez kamery majú výhodu v prípade sťažnosti. Môžu si vymyslieť čo len chcú (povedať že nič z popísaného sa nestalo, prípadne potvrdiť iba to minimum čo potvrdzujú ostatné záznamové zariadenia) a všetko im prejde lebo je to tvrdenie proti tvrdeniu.
To čo som povedal teraz bokom. Neviem ako to bolo v tomto prípade a s policajtami sa stretávam minimálne. Ale podľa mojich skúseností s vodičmi mi niečo hovorí, že ten vodič v tom nemusel byť úplne tak nevine.
Navyše je zjavné, že tá situácia eskalovala a už predtým ako ten pán začal natáčať tú kontrolu sa muselo niečo významné udiať – inak by nemal dôvod iba tak si z ničoho nič začať natáčať to čo by vyzeralo ako bežná kontrola. Respektíve keby tam prišli policajti ukázať silu s cieľom odbaviť sa na chuďákovi vodičovi (či niekom inom) mali by sme video natočené prakticky od začiatku.
Myslel som, že by sa to dalo nejako preplatiť cez EÚ, príp. že by na to prispelo mesto (ak by na to malo), ak to bude iba na ŽSR, tak máš pravdu, že to tak skoro nebude. Rozumiem tomu správne, že na chýbajúcich financiách ŽSR stojí aj rekonštrukcia Hl. st.?
A v akom časovom horizonte myslíš, že sa ten podchod zrealizuje? Železniciam dlhodobo chýbajú doslova desiatky miliónov na bežnú údržbu, nie to ešte na investičnú výstavbu...
Pred dvomi týždňami bola reportáž v TV novinách na Markíze kde v jednom meste (neviem v ktorom), dostali mestskí policajti na uniformu kamery a napríklad keď idú odstrániť papuču na aute, začnú nahrávať a upozornia aj obyvateľa (v tomto prípade majiteľa auta), že sa odstraňovanie papuče a platenie pokuty nahráva.
Niektorí možno áno. Osobné kamery, ktoré spomína Minko by takéto prípady mohli redukovať. S vedomím, že "zásah" je nahrávaný, sa však nebudú lepšie správať len policajti, ale aj občania, ktorí sú tohto zásahu účastní. Lebo to o rastúcej arogancii národa je žiaľ smutná pravda.
Je to podobný princíp ako monitorované hovory na infolinkách či prepážkach. Oficiálne strážia profesionálne vystupovanie personálu, no všetci vedia, že vďaka nim rétoriku menia predovšetkým zákazníci.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko