Ja som bol teda v tom, že 7, 94, 191, 192, 196 a 208 budú zrušené do odvolania a nie len na jarné prázdniny, ostatne tak informuje aj web DPB, ako to teda bude?
Dobrý deň, mohol by mi, prosím Vás, niekto vysvetliť, prečo od 1.3. zase dočasne nebude cez jarné prázdniny premávať trolejbus 208??? Nie je to školský spoj, nemohli by ho ponechať aspoň s intervalom ako cez víkend???
Očkovanie povolili pre ďalšie skupiny obyvateľov: Prihlásiť sa môžu predavači, vodiči MHD či sprievodcovia
Na očkovanie vakcínou od spoločnosti AstraZeneca sa môžu už prihlásiť okrem učiteľov aj predavači, sprievodcovia a vlakvedúci v osobnej železničnej doprave, vodiči hromadnej dopravy, taxikári, kontrolóri mestskej hromadnej dopravy a palubný personál lietadla.
Očkovanie sprístupnili ďalším skupinám ľudí, ktoré v práci denne prichádzajú do priameho kontaktu so zákazníkmi alebo cestujúcimi.
Spojka pri Technopole by sa určite zišla aj s nejakou odstavnou koľajou, ale pokiaľ nebudú na 1 a 3 jazdiť len obojsmerné električky, tak by asi nemala veľký význam pre MU, skôr len pre výluky a posilové spoje (určite by sa ale vybudovať mala).
Ad. Rača, ak by sa raz uvažovalo nad ukončením regiobusov v Rači/ŽST Vinohrady, tak vtedy by podľa mňa mohol byť aj 2-minútový interval s dlhými vozmi málo.
Ad. 32 Rozumiem, o čo Ti ide, ale neviem, či je zrovna 32 najlepšia na obsluhu trasy k AS a Grófskej nive.
Ad. 40 V súčasnosti by podľa mňa nebol na moste dostatok miesta na vybudovanie zastávky smerom do centra a takisto by takéto vybudovanie zastávok bolo dosť veľkým zásahom do mostnej konštrukcie a preto by som ich zaviedol radšej až po zbúraní rámp.
Ad. 46 Podľa mňa by bolo najlepšie 208 nechať tak, ako je (+potiahnuť na Grófsku nivu), 46 nezavádzať a 50 odkloniť na Grófsku nivu. Spojenie TrMy by predsa naďalej zabezpečovala 78 (celotýždenná premávka), v ktorej vidím dosť veľký potenciál, nielen tu, ale aj v oblasti Ružinova, Ostredkov a PB. U spojenia R. mýto Karadžičova by podľa mňa problém nebol, keď už bude aj 210 kĺbová.
Ad. 48 Myslel som, že počítaš aj s TT na Zlaté piesky. To, či by boli potrebné na Drotárskej kĺbáky je otázne, lebo tá linka, čo by tadiaľ jazdila, by na jednej strane zbierala aj ľudí od Hradu, ale na druhej si nemyslím, že by tam kĺbáky trebalo celý deň.
Ad. 63 S tou nabíjačkou (alebo ešte lepšie TT) plne súhlasím.
Ad. 209 Možno, keby sa nejako popresúvali zastávky na Miletičovej ul. (pre 71 a 72), tak by to šlo, ale inak by to podľa mňa bolo do niektorých častí Ružovej doliny bez 209 dosť ďaleko.
Nesledoval som detailne, ale minimálne východ z podchodu na električkovú zastávku v smere do mesta je zatvorený (páska).
Pred prechodom pre chodcov v smere do mesta som videl aj dopravnú značku upozorňujúcu na prechod. Opačný smer som nepozeral.
Myslíte, že aj pri Saratove vznikne tzv. miesto na prechádzanie na mieste tohto dočasného prechodu - tak ako na Záluhách? Mám obavu, že nie, pretože podchod pri Saratove má byť bezbariérový. Ak ale bude bezbariérovosť iba poocou výťahov, tak to bude dosť nespoľahlivé...
Prikladám 2 fotky. Škoda, že cez koľajnice nie je prechod ako na Záluhách (betónový podkad na koľajniciach na prechádzanie či čo to je).
A na prístup k električkovej zastávke to čo naviezli, to je biely piesok alebo kamienky či má to nejaký oficiálny názov? Nebude z toho blato pri daždi? Naviezli ho však dosť vďaka čomu prístup na električkovú nástupište je v oboch smeroch bez schodu.
Neboli by však lepšie také tie veľké hrubé drevené dosky, ktoré sa používali na karloveskej radiále?
Pozeral som si tvoje linkovanie a viaceré nápady sa mi páčili. Osobne by som videl niekde priestor aj na optimalizáciu autobusových liniek. Na západe majú v mestach podobných rozmerov, ďaleko menej liniek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423