Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: HORVI #238813:
S tým sa počíta, je to aj medzi investičnými prioritami nového ekonomického riaditeľa.
Reply on: Urbanway 2423 #238814:
Veď aj pre to 206 DPB zrušilo.
Reply on: HORVI #238810:
To si nemyslím, 212+209 (obe s rovnakým intervalom a prestupom na hrane) sú podľa mňa dostačujúcou náhradou za 206.
Ďalej bolo v knihe avizované vybudovanie trolejového vedenia k OC Eurovea.
Reply on: Urbanway 2423 #238811:
No áno.
Raz mi na Vianočnej električke dovolil vodič pomáhať riadiť električku. Vtedy mi povedal, že pravdepodobne vyjde kniha Električky v Bratislave k 125. výročiu MHD. Nestalo sa. Ovplyvnila to korona.
Reply on: HORVI #238808:
Vidím, že máš naštudované knihy o MHD. 😃

Predĺženie L205 k Avionu je závislé od dodania parciálov, dovtedy sa nebude môcť meniť nič.
Reply on: Urbanway 2423 #238809:
Ešte pred piatimi rokmi bola na túto tému riešením 206ka.
Reply on: HORVI #238806:
Myslím si, že 211 by nebola najlepšie voľba pre NÚSCH, pretože by bolo nutné pri ceste z centra nutné prestupovať (a ísť cez cestu) a to je v tomto prípade nežiadúce.
Reply on: Urbanway 2423 #238807:
Predĺženie trolejbusu k Avionu bolo už avizované aj v knihe Trolejbusy v Bratislave od Mateja Kavackého z roku 2019. Kedy sa tak stane je otázne.
Reply on: HORVI #238804:
Tam by to chcelo posilniť na 10 minút a 205 (predsa len 15-minútový interval nie je v centre veľmi atraktívny) preložiť okrem 204 aj s 63 a 96 po predĺžení k Avionu.
Pravda. Zatiaľ som len jediný raz išiel 209 k NÚSCH. Bol som tam len ja a ešte nejaká pani. 211 by mohla chodiť k NÚSCH a striedať konečné, tak ako dnes 209.
Reply on: HORVI #238802:
Na 209 by to skôr chcelo posilniť interval cez víkendy k NOÚ. 30-minútový interval je nepostačujúci a je otázne, koľko ľudí vôbec k NÚSCH cez víkendy cestuje. Podľa mňa by stálo za zváženie vybudovanie spojky NÚSCH - Klenová (príp. nasadenie degešov cez víkendy), aby sa mohol NÚSCH v menej vyťažených časoch obsluhovať závlekom.
Reply on: Urbanway 2423 #238795:
Asi 204 alebo 205.
Čítaš Zápisky z trolejbusu od Tomáša Komrsku?
OK. To som nevedel. Som tu nový a zaregistroval som sa dnes popoludní. Možno 209. Ale to už by boli poloprázdne trolejbusy.😃
Reply on: HORVI #238800:
Reč bola o trolejbusoch, nie autobusoch. 😉
Špičky vo Volkswagene sú a budú problém, lebo posilnený musí byť iba jeden alebo dva spoje, čo je dosť ťažko realizovateľné.
.
Reply on: si #238796:
No schválne, ktorú linku by si odporučil na sóla a ktorú posilnil kĺbmi?
Reply on: HORVI #238797:
Alebo mi raz prišla 83ka a v nej veľa znechutených ľudí a to len pre jednu jedinú vec: Boli natlačení v 10-metrovej SOR-ke s ceduľkou: Záložné vozidlo.
Ja som bol medzi nimi.
Napríklad som išiel pred polrokom do školy do Starého Mesta z Dúbravky 84kou o 7:00. Interval bol 7,5 minúty a už na zastávke Záluhy sa nedalo nastúpiť. Teraz je to iné. Radiála dokončená, lockdown, menej zápch a podobne. Ale Harmincovu by mali rozšíriť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement