Reply on: Oli61 #238672:
Mne to pride ako zaujimavy (v zmysle dobry) napad, minimalne v teorii. Aj ked suhlasim, ze by ju nebolo treba tahat az do Depa, mohla by koncit koleckom vo Viniciach s pointou prestupu na elektricky na Peknej ceste. Ak by sa na to nasadil mikrobus, tak by mozno ani v tych Viniciach nebol problem. Zadrhelom takehoto dlheho Racianskeho vymetaku by bolo to, ze by v spicke (najma rannej) trcal v zapche na Racianskej a vyrabal by si meskania. A ak by nesiel po Racianskej (ale napr po Kadnarovej), tak by sa zas stracala pointa zvazania k prestupom.
Takze hoci mi ti pride ako zaujimavy napad, v konecnom dosledku suhlasim s Urbanwayom dole #238673), ze efektivnejsia by asi bola optimalizacia sucasnych liniek tak, aby zvazali ludi k elinam bez toho, aby sa zasekali na Racianskej.
Kotlár
A vecne: 1. nejaký ten rok (slovom osem až desať) existuje prímes do vody na urýchlenie schnutia a zamedzenie vzniku vodného kameňa a/ alebo
2. pokiaľ by ta autoumývarka z roku Pána mala ešte aj "fukár" ktorý by vytlačil najväčšie množstvo vody zo škár a z tesnení tak by bolo po probléme a v takej susednej Viedni si nemyslím že majú iné podnebie/ posypovú soľ, že sú tam tie vozidlá o poznanie čistejšie.
Ak DPB chce (chcel) budovať firemnú kultúru tak okrem dobrých intervalov a vozidiel je čistota jedným z nosných pilierov.
A tých tlačidiel som sa za čistejšieho obdobia musel dotknúť na zástavkach na znamenie keď dal vodič dopyt.