KTO vydal súhlas na zriadenie dvojpruhu na takmer celej električkovej trati na Radlinského ulici v smere na Račianske mýto? Podľa zvislého dopravného značenia tam už je a sú prichystané pomocné čiary pre vodorovné dopravné značenie.
zadara dole z kopca viem jazdit aj s benzinom (ked je zohriaty), treba len vediet spravne radit jazdne stupne....
(a kym som mal staru feldu a nevadilo mi ze mi nejde posilovac brzd, tak som to robil aj bez nastartovaneho motora )
Súhlasím. Tiež mám pol roka obyčajny KIA hybrid, na semafore sa na mňa nechytaju žiadne 2kove nemecké dizle. Mam aj packu na silnejšiu rekuperaciu, takže brzdy tiež len zriedka. Keď vylezem na Donovaly, tak väčšinou dobijem baterku na 100% a idem dole potom zadara až do BB alebo aspoň po Lipt. Osadu opačný smer.
Počkať tie žilinské hybridy takto nefungujú, myslel som si, že už jestvujú najmä takéto hybridné autobusy? To sú až o toľko drahšie alebo prečo sa nepoužívajú až tak často? Podľa mňa by takéto hybridy neboli ani u nás (v SR) na zahodenie.
Aj Volvo a MAN v Európe majú mild hybridný autobus.Pri rozjazdoch ide na elektrinu a po dosiahnutí určitej rýchlosti sa prepne na spaľovací motor.Takto sa aspoň netrápi motor pri rozjazdoch.
ja som zopar obycajnych hybrydov skusal, a v meste mozno, ale ja som spekuloval nad tym ze ked idem dole z kopca (byvam na kopci) tak to este aj nabijem a cestou nazad vyuzijem, ale prakticky ani jeden z hybridov ktory som mal v rukach bez pouzitia spalovacieho motora do toho kopca na ktorom byvam nevytiahol....
Obyčaj hybrid používam už pol roka a parádička, v kolóne, zápche sa posúvam na elektriku, brzdy používam minimálne a používam rekuperaciu. Do obmedzenia rýchlosti (obec, znížená rýchlosť.. ) doplachtim rekuperaciu. To už nehovorím, keď sa pohnem niekde na ulici a okolie wtf.. toto a elektrika? A presne ako píšeš na dialnici idem na spalovák.
ZA v rovnakom case nakupovala naftu, hybrid a elektro. Vysledok je taky, ze ten hybrid ponuka malo muziky za vela penazi. Uspora paliva v realnej premavke nie je nijako oslniva. Duplom, ak aj obycajna nafta Euro 6 je uspornejsia ako Euro 5 a starsie.
Presne, automobilky namiesto vymýšľania ako odbrať testovanie emisií sa mali zameriať na to že najväčšia spotreba energie je pri pohýňaní a práve toto je základom vyššej spotreby v mestách.
Podľa mňa je v dnešnej dobe cenovo-emisno-komfortný kompromis klasický neplugin hybrid. V meste, kde je najväčší pomer jazdy brzda+plyn a najväčšia spotreba (najväčšie emisie), tak to ide na elektriku a na diaľnici, kde sú emisie a spotreba nižšia ide na benzín a elektrinu si pekne dobíja, takže sa s tým dá ísť aj kdesi na tajgu. No a cenovo sú dostupné.
Škoda, že také niečo nie je aj pri autobusoch. Aj keď hybridné trolejbusy budú čosi podobné.
Ked kupis elektricke auto za 9000 ako nejaku Daciu a v pripade dlhsej trasy nebudes musiet mat 3-4-5 hodinovych obedov, tak sa mozeme bavit ze su elektricke auta plnohodnotna nahrada.
Osobne si stale myslim, ze lepsim riesenim je vodik ako BEV do ktoreho by sa malo investovat aby sa vyriesili vsetky problemy, vies ho vyrobit z obnovitelnych zdrojov a uskladnit kedykolvek (narozdiel od on demand elektriny, ktoru nevieme momentalne efektivne uskladnit), nepotrebujes kvoli kazdemu autu samostatnu pripojku ako pre cely rodinny dom a vies ho natankovat skoro tak rychlo ako paliva a aj bezpecnejsie ako klasicky benzin
Hybridy nemajú šancu v BSK, pretože keď si porovnáme Urbany v BA a v ZA, tak je to 205 000 vs. 421 000 bez DPH, takže jedine cez nejaké envirofondy, tak ako nové trolosory.
Majú veľký potenciál, ale úspora na palive nie je až tak veľká v porovnaní s veľkými obstarávacími nákladmi a servisovaním.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Škoda, že také niečo nie je aj pri autobusoch. Aj keď hybridné trolejbusy budú čosi podobné.