Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #238069:
Kto by prestupoval na č.63 už v Lamači ak by jeho cieľ nebolo Tesco.
Reply on: Viko #238071:
V sobotu tam bola akurát nehoda s pekne rozbitým autom. Zrejme auto s TT značkou odbáčalo z Furdekovej smer Dostihová dráha a nedalo prednosť autu z Osuského -> Furdekova
Reply on: Viko #238071:
Myslis tuto krizovatku? Vpravo hore zeleny semafor a chodci/cyklisti zelena tiez?
https://mapa.cyklokoalicia.sk/bratislava/public/storage/uploads/1gYw1RB39zoKxFi3uDPM3lw59fEUHO773d4d4zI9.jpeg
Reply on: david1 #238067:
A čo navrhuješ?
este hlasia vo vozidlach star ehlasenia?
Reply on: Ike #238055:
Popísaná situácia býva už roky na Nám. hraničiarov x Osuského. Polovodiči (zvyknutí z iných častí mesta, že zelené žiži = plný plyn) čas od času zotnú pri odbočovaní doľava protiidúce auto, nerozlušujúc šípku od plného signálu.
Reply on: janstár #238066:
Ten vodič 37 to ale neurobil zo zlomyselnosti voči cestujúcim, on chcel iba pomôcť vodičovi 63, lebo dobre vie, že nikto iný by tú 63 nepustil. Takéto prejavy kolegiality ma vždy prihrejú pri srdci. 🙂

Posunutie spoja o 3 minúty by podľa mňa veľmi nepomohlo (museli by sme posúvať aj ďalšie linky v preklade so 63, takže problém by vždy niekde bol), ale úplne nerozumiem, prečo v tomto prípade nezastavila 37 za 63 a tá nepočkala na prestupujúcich? Na takéto čakanie na prestupujúcich by podľa mňa malo DPB viacej apelovať.
Reply on: janstár #238066:
Ak Vaším cieľom nie je Tesco Lamač, skúste prestup až na Patrónke. Ak sa aj na Vrančovičovej dostane 63 pred 37, tak 63 potom robí zachádzku a teda 37 bude na Patrónke skôr (ak teda nemá výrazné meškanie).
Reply on: janstár #238066:
Toto isté sa deje aj na linkách 23 a 92!!!
Reply on: samkoh #238047:
To je však proti predpisom.
Je tam iba jeden jazdný pruh.
Priepustnosť smer Račianske mýto je v špičke katastrofálna..
Plná križovatka v priamom smere na Šancovej pomedzi to chodci a tlačiace sa autá z Karpatskej a Žilinskej..
L. č.63 predčasne odchádza z Lamača dopoludnia. L.č. 37 ju nestíha ,často mešká a niekedy sa vlečie ako slimák. Stane sa tiež že sa stretnú oba na križovatke a Lč.37 spomalí a pustí pred seba Lč.63 a potom sa nedá na Vrančovičovej do nej prestúpiť lebo ujde pred nosom. Takéto gavalierstvo robí vodič na úkor cestujúcich. To nech si nechá pre seba. Čo sa má ponáhľať aby bol na zastávke skôr ako Lč.63 tak on ju ešte pustí pred seba. Mala by sa tá Lč. 63 posunúť aby išla neskoršie o nejaké 3 minúty.
Reply on: N/A #238062:
Redne nám aj akože terajší prázdninový režim..
Celé poobedie int. 6 min.
Na L1 to aj stačí no na L3 rozhodne nie.
Reply on: Jak44 #238063:
Ten poobedný int. je teda riadna blbosť..
To akože odbremeňujeme iba každý druhý spoj L3..
Reply on: N/A #238062:
Interval 7 poobede je už asi rok dvojnásobok celosieťového intervalu. Čiže áno, kedže už asi mesiac sa jazdí v 6 min. intervale, tak 7 má poobede 12 minútový interval.
Postrehli ste, ako v zmysle #castejsieakometro s každou zmenou pomaličky, latentne, potichúčky redne interval na L7? Zo 4 minút, na 5, 7/8, 10, 12... 😁
Reply on: samkoh #238048:
Aby sme si rozumeli - hovoríme o križovatke, kde ako vodič odbočujúci vľavo na zelený signál, dávaš prednosť oproti idúcim vozidlám a následne aj chodcom prechádzajúcim po priechode po ľavej strane, OK?

V takom prípade takto v NR fungujú minimálne križovatky v smere: Cintorínska-Štúrova, Štefánikova-Štúrova, Akademická-Tr. A. Hlinku, Slančíkovej-Tr. A. Hlinku, Kmeťova-Hviezdoslavova, Dolnočermánska-Hviezdoslavova, Mikovíniho-Hviezdoslavova, P. Straussa-Hviezdoslavova, Farská-Mostná.
Reply on: Minko #238056:
Ja teda vidím problém jednoznačne u Teba.
207 a 212 majú cieľ ŽST Železná St. no inú značne inou trasou (207 cez hrad; 212 cez Kramáre), no na spoločných zastávkach (Kollárovo nám., Hodžovo nám.,) to vôbec na zastávkových elektronických tabuliach nevidno. Príde mi to trochu škoda, nedalo by sa tam dostať info (via Hrad / via Kramáre) ?
Reply on: Minko #238056:
tiež si myslím, že podstatný rozdiel medzi púšťanim chodcov s autami idúcimi vľavo vs. s autami idúcimi vpravo je v tom, že autá idúce vpravo čakajúce na prejdenie chodcov zablokujú vnútorný roh križovatky, ale nikoho iného neblokujú. Autá idúce vľavo zastaviace tesne pred prechodom blokujú min. protismer... so zelenou šípkou vľavo súhlasím.
Reply on: Ike #238055:
Tak oni ne sú nesprávne spravené, ono nie je nikde napísané, že nesmieš mať nadštandard vo forme bezkolízneho odbočenia. Problém je práve v tom, že bezmozgy si na to zvyknú a uplatňujú si to ako zvykové právo. Riešil som pár konfliktov so "vždysatakjazdilo" vo dvoch podobných prípadoch - odbočovanie doprava z jedného pruhu do dvoch a blikanie/neblikanie pri jazde priamo križovatkou, kde hlavná odbočuje doprava.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement