Reply on: 810zssk #237878:
Teraz Ti úplne nerozumiem, v Brne jazdia počas pracovných dní nočáky v 30-minútovom intervale len do polnoci (u nás až do 00:30), cez víkendy až do 02:00 a ešte ráno od 04:00, čiže tá frekvencia nie je oveľa lepšia ako u nás (priznávam, cez víkend áno). Myslíš si teda, že posilnením na celonočný 30-minútový interval aj cez pracovné dni (cez víkendy by to malo zmysel) by sa nočáky stali obľúbenejšími aj u starších ľudí?
Viko
"Výškovo rozdielne" - keby si klikol na link, písal som tam o výškových úpravách, dobre viem ako to tam vyzerá.
"dávať prednosť" - "stavebné úpravy na 1+2+2+1" predsa znamenajú, že by buspruh plynule pokračoval... To chceš dávať prednosť duchovi minulej trasy z neexistujúceho pruhu či čo?
Inak, "výhybka rozjazdová" predsa existuje už dnes... a zvyšné tri armatúry navyše mi prídu ako rozumný kompromis aj v porovaní so zdržaním v zápche, aj v porovaní s nákladmi na stavbu nového železničného mosta.