Reply on: Vladimír #23777:
Ono tie snahy existujú v podstate dodnes. Náter na T3Mod #359 vychádza len od návrhu jedného človeka, preto to nemožno subjektivizovať. Bol tu aj nápad zmeniť len farby štandardného červeno-krémového náteru za modro-žltý (T3 #374), ale v oboch prípadoch boli zvolené nevhodné odtiene farieb. Naviac, zabratie celej plochy modrou a žltou nepôsobí dobrým dojmom. Najlepším riešením by bolo ponechať základ bielo-šedého náteru a do toho doplniť napr. úzky podokenný pás (pod sebou modrý a žltý). Najmenej práce by dala vhodná zámena iba plochy s červeným náterom napr. len za modrý. Aj takéto návrhy existovali, ale žiaľ, už sa nerealizovali.
Rovnako sa zastávam názoru, aby bol firemný náter vozidiel a ponímanie DP ako firmy jednotné. V tomto smere neexistujú žiadne pravidlá, ani predpisy, preto je tvorba imidžu vlastnou záležitosťou každého DP.
Nemyslím si však, že by išlo o nejaké umelecké besnenie, oveľa vážnejšia situácia je v prípade neodstraňovania náterov po celoplošných reklamách. Prevádzka by si mala vydobiť, aby takéto reklamy fungovali grátis až do zmeny za inú reklamu, resp. do vrátenia firemného náteru.
Sarko
Ja si naopak myslím, že je to veľmi jasný signál, že vnútri DP niečo hapruje. Trolejbusová prevádzka vydala zo seba maximum a certifikát ISO je nielen odmenou, ale aj výzvou pre ostatné prevádzky. Vedenie DP bude trvať na tom, aby sa autobusová, ale najmä električková prevádzka, prispôsobili a certifikát ISO získal DPMK ako celok. Podnik síce bude musieť vraziť do toho viac peňazí (a hľadať podľa mňa rozsiahle vnútorné rezervy), ale prevádzky budú motivované a v konečnom dôsledku sa tie peniaze vrátia. Kruh sa uzavrie a všetci budú spokojní.