Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdravím ,
nakoľko vlákno DKR už nie je vidno navrchu v diskusií pridám to sem.
https://youtu.be/1StEoR3Ba4w
4K timelapse točené dnes.
V podstate je takáto situácia (už od mája) na Botanickej ul.
Reply on: Urbanway 2423 #237689:
Zaujímavé čítaníčko 😮
Opravujem: 35 ex 30L...
Reply on: TomJ #237682:
Doplním Laminátku. Takže história a-30:
1. Októbrové nám. (vtedy - dnes Župné) - tunel - Mlynská dolina - Patrónka - Dúbravka/Lamač - odlíšenie 30D resp. 30L.
2. Rozdelenie na 30 (ex 30D) a 35 (ex 35L) (polovica 60. rokov).
3. Spojenie a-40 (Šaf. nám. - Pod. Biskupice) s a-30 (prelom 60. a 70. rokov).
4. Namiesto Patrónky cez Karlovu Ves - nepamätám si, či zároveň so spojením týchto liniek alebo o trochu neskôr. Zostalo to takto aj po obnovení a predĺžení električkovej dopravy do KV (1975), lebo do Dúbravky sa ešte nejazdilo.
5. Po sprevádzkovaní električiek do Dúbravky sa nám a-30 scvrkla do biskupickej časti i keď pôvodná a-30 bola práve tá dúbravská...
6. No a v rámci oblastného číslovania sa z 26 stala 30 a z 30 potom 70, ako to už bolo uvedené.
Reply on: si #237680:
Otázka je, čo je vajce a čo sliepka - môj prvý šotokontakt s MHD a súčasne linkou 30 bol, keď ma môj dedko vozil autobusom Škoda 706 RTO na sedadle spolujazdca od Kapucínov cez tunel, po nábreží, okolo Slováka a ZOO, cez Patrónku po Brnianskej (vtedy Brnenskej) do Lamača.
Reply on: TomJ #237683:
Aha, ten preklad s a53 sedí. Ďakujem za vysvetlenie.
Reply on: 3pa3ck3 #237677:
A to je ešte fest ďaleko od obrubníka.
Reply on: samkoh #237679:
65 by mala mať preklad aj s 53. Možno by stačilo prehodiť odchody 52 a 56, čím by vznikol preklad 56 a 65 smer Rača. Ale obávam sa, že by to rozladilo ich obehy. Možno by sa tým pádom museli prehodiť aj v opačnom smere a potom by zasa jazdili 56 a 65 zároveň z Rače na Zlaté piesky.
Reply on: N/A #237678:
Linka 30 jazdila myslím cez starú Dúbravku, tak ako dnes 83. Do Dúbravky jazdila zrejme dovtedy, kým predĺžili električky na konečnú Pri kríži (1986). Potom ju skrátili do trasy ŽST. P.B. - Most SNP, stále s číslom 30 až do veľkého prečíslovania v januári 2000. Linka 70 sa potom prehodila na Prievozskú, keď začali stavať Most Apollo a už tak zostala.
Reply on: N/A #237675:
Ak by vás zaujímala presná trasa tak išla ako linka 70 na Lúčnu a z tade po prístave na AS ďalej po nábreží, Molecovej (Riviére), Kútiky na Saratovskú
Reply on: N/A #237678:
k precislovaniu doslo ak dobre hladam 10.1.2000
(to je inac tiez taky ten priklad co uvadzam ako spravne popliest ludi, ked jeden vecer sla L30 spod noveho mosta do podunajskych biskupic a na druhy den rano sla L30 z tej istej konecnej do lamaca....)
neviete niekto, prečo a65 musí večer jazdiť v úseku shopping palace-oc vajnory minútu po a56? Pre človeka cestujúceho napr. po poobednej zo zlatých pieskov do rače je "úžasné" zistiť, že ak nestihne 65-ku 22:08, tak si počká polhodinu. Pritom toto je podľa mňa jediný úsek, kde sa má a65 s čím zmysluplne prekladať...
Edit: ok, tak cca. 2 minúty po a56, ale stále je to zlý preklad
Reply on: si #237676:
Dokedy existovala?
Reply on: N/A #237675:
a co s nou chces ? jej priamym pozostatkom je dnesna L70
Vie mi niekto povedať kúsok z histórie L30 Saratovská - Podunajské Biskupice? 🙃
Reply on: Urbanway 2423 #237671:
Presne tak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.