Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #236813:
Ja som tade raz išiel pre zmenu 63 a tiež odpálil niekomu späťák, no išiel ďalej. Na druhej strane aj vodič autobusu musí šoférovať s ohľadom na aktuálny stav vozovky a jazdnej dráhy a nie ako dostihový kôň s klapkami na očiach, resp. ako tank. V každom prípade súhlasim s tým, že tie autá by som dal niekde aspoň do vysokej pece..
Takže sem niečo napíšem ohľadom stránky iMHD. Nie je to žiadna informačná stránka, ale stránka iMHD je diktatúra podobná nacistickej propagande! A poviem prečo. Ako v Severnej Kórei tu idete mazať, ukameňovať ľudí len za iné názory. Vy tu hovoríte proti papalášizmu, pritom vy sami ste nimi. Tu sa to delí na pohodlných a nepolodlných. Pohodlným viete dať okamžite fotky, zverejniť všetko. Nepohodlným nič! Vy si vôbec uvedomujete čo robíte preboha? Aj Kim Čong-Un je nič oproti vám! Sa radšej spamätajte a prestaňte mazať ľudí, ktorí vám nesadnú! Nech sa ukáže správca a admini, ktorí robia vyhazdovy! Nech nesedia zbabelo za obrazovkami! Keby sa preukázali, na druhý deň by nevedeli ani len vstať! Takže poviem tak: iMHD je diktátorska stránka. A opovážte sa to mazať!! Mám zálohu a text skopírovaný!! Ban nepomôže!!
.
Reply on: tr3mp #236808:
Kde je zriadený vyhradený pruh pre MHD, musí ho vodič MHD použiť. Kde sú zriadené extra signály pre MHD, musí sa vodič riadiť LEN nimi. Tunáka v Prahe to funguje.
Reply on: GHZ6621 #236820:
A čo teraz?
A je tu ďalší účet od toho istého človeka, príjemú zábavu prajem 🙂
Pruhy sú celkom zbytočne obmedzujúce. Sú príliš široké a nereagujú na zvýšenú/zníženú premávku v špičke. Pritom niektoré vozidlá sú úzke, iné široké. Okrem toho, ráno sú kolóny jedným smerom, večer opačným. Navrhujem pruhy zrušiť úplne, a nech sa pekne podemokraticky rozdelí vozovka tak, ako je zrovna potrebné. Ako to bolo za starých časov.
Reply on: Ike #236816:
Je to na mne, nikdy nevieš. Už som tu 6 dní a nič.
Reply on: henko151 #236815:
Zápchy sa majú riešiť tak, že zrušia BUS pruhy minimálne. Problém je ten, že kedysi sa nestavalo na viac pruhov. Ja by som rád, keby sa zaviedli takzvané autopruhy, to by znamenalo, že cez tie pruhy by nemohla MHD premávať vôbec pod hrozbou pokút.
Reply on: N/A #236811:
Len taká rada z iných diskusných fór. Nevšímajte si ho. Ani nereagujte, ani mu nedajte žiadne páčiky. Po 3 dňoch je preč.
Reply on: jozo55 #236814:
Nemá zmysel sa asi zaoberať trollom, ale nedá mi.

V západnej Európe je úplne bežné, že v MHD stretneš aj ľudí v smokingu. V takom Londýne je napríklad úplne bežné, že aby si nestratil drahocenný čas v zápche, pôjdeš radšej metrom/vlakom, ktorý je rýchlejší.

Samozrejme úplne bohatí ľudí nebudú nikdy chodiť MHDčkou, ale takých v populácii viac ako zopár % nie je.
Reply on: N/A #236811:
Tí, ktorí jazdia autami majú niečo odrobené aspoň, vedia vyžiť narozdiel od tých, ktorí jazdia MHD! Tí, ktorí majú autá sú ľudia vyššej kategórie a my im ideme zapierať dopravu? To kde sme?
Reply on: Machnac #236802:
Toto je dôležitá pripomienka. Pred pár dňami som sa tade viezol t-212, ten sa zaradil do voľného pravého pruhu a zrazu silná rana. Až za zastávkou SAV si vodič všimol, že predsa len do niečoho vrazil a na Hodžovom nám. nás vysadil s tým, že mal nehodu. Keď som sa ho pýtal, či zrkadlo, tak povedal, že hej. Podľa mňa v tom bol nevinne, len si išiel vo voľnom pruhu a ak je niekto taký nepozorný, že si nechá vyklopené zrkadlo trčiace mimo chodník, je to jeho problém. Vôbec - všeobecne vidím tak nemožne a nebezpečne zaparkované autá, že ja by som si svoje tak nikdy nenechal - napr. na X Vazovova - Krížna. Nejde len o električku, ale aj o ostatné okoloidúce autá. Ja by som sa bál poškodenia svojho "miláčika".
Reply on: tr3mp #236808:
Zníženie priepustnosti pripúšťam ale myslím, že by to bola akceptovateľná daň za odstránenie niekoľkominútových meškaní a zrýchlenie obehov na daných linkách. Čo sa týka vodičov 32 a 41, tam by to také komplikované nebolo, stačilo by im vedieť, že v čase keď majú autá zelenú sa buď musia zaradiť medzi autá doľava alebo vypustiť plyn s tým, ze križovatkou prejdu až na ďalší (pred)signál.
Reply on: jozo55 #236810:
Nech si kolabuje automobilová doprava, ale MHD a SAD nech pekne funguje vo svojom koridore. 🙂
Reply on: N/A #236806:
Hej? Sa nečuduj v budúcnosti, že tam bude kolabovať doprava, v piatky poobede už ani nespomínam.
Reply on: N/A #236806:
Parkovací pruh od Bjornsonvej po Račianske mýto, by sa na to da jednoducho využiť, namiesto 37 áut, stovky cestujúcich. Dokonca by nebolo potrebné ani zrušiť tie miesta ale dali by sa vytvoriť parkovacie boxy medzi stromami, bolo by ich menej ale myslím si že priechodný kompromis.
Reply on: Machnac #236807:
Okrem zníženia priepustnosti v ostatných smeroch má takýto návrh aj praktický problém: vodiči 32 a 41 by museli vedieť, v akej fáze do križovatky vchádzajú, aby vedeli, či sa zaradiť do bus pruhu, alebo do ľavého pruhu. Lebo použili bus pruh v čase mimo predsignálu, tak by z neho nemohli odbočiť vľavo (kvôli súbežne idúcim autám) a blokovali by všetky autobusy/trolejbusy za sebou.
Reply on: N/A #236806:
V tom úseku je to tiež o uprednostnení individuálneho záujmu zopár ľudí mať parkovacie miesto rovno pred domom pred verejným záujmom tisícov cestujúcich vo VHD.

Ja by som ešte privítal aj quick win v podobe guličkového predsignálu pre busy odbáčajúce z Pražskej na Šancovú, ktorý by umožnil aj linkám 32 a 41 využiť existujúci bus pruh pri ceste na stanicu. Stačilo by im dať nejakych 10 sekúnd pred signálom pre autá, aby stihli prekrižovať tie tri pruhy pod nadchodom a zaradiť sa do odbočovacieho pruhu na stanicu.
Reply on: Machnac #236805:
Ja by som veľmi uvítal BUS pruh hlavne v úseku Nám. Fr. Liszta - Račianske mýto, ale to je hudba budúceho storočia...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.