Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ta vločka na tabuli znamena realne zapnutu klimu alebo len to ze voz ma na streche krabice za xtisic euro?
Reply on: Petto #236063:
Tipuješ zle.
Reply on: FFF13 #236060:
Caka sa tipujem na 7.9. kedy sa obnovi Raca . No stale su dozvuky korony,tak nevidim kapacitny problem nikde ako pred koronou.
Chválim aktuálnu anketu na webe. 😍 Relevantnejšia už nemôže ani byť. Včera som vystúpil na Nám. Franza Liszta a bol som peši rýchlejšie na Račku ako moja 63, z ktorej som vystúpil. #autoslava
Reply on: FFF13 #236060:
asi nie su vodici... lebo aj ked elektrickarov by teoreticky malo byt dost, tak ich vraj preskolili na busy aby mal kto jazdit nahradnu dopravu a tak zas nema kto jazdit s elektrickami....
Ozaj aký je vlastne dôvod ponechania prázdninového intervalu u električiek? Nechce sa mi veriť že nie sú vozy keď sa nejazdí do KV
Mňa by inak zaujímalo aké asi boli myšlienkové pochody ľudí v DPB, keď pred posilnením NAD v Karlovke uprednostnili radšej skrátenie intervalu na L61 🙄
Reply on: Trammat #236056:
A komu tím prospějete?

Problém prečo nechodia všetci čo by mohli chodiť MHD, ale idú radšej autami je komfort a čas. Rozhodne to nieje otázka peňazí.

A tí čo chodili s MHD aj dovtedy nepocítia prakticky žiadne zlepšenie (predpokladám, že väčšina má predplatné lístky a cestuje aj do častí kde by preprava zdarma nebola čiže by lístok potrebovali tak či tak) – to je v tom lepšom prípade. V tom horšom sa budú ešte viac tlačiť v už aj tak preplnených vozidlách, ktoré v „správnych“ časoch idú krokom.

Rýchlosť prepravy a komfort počas prepravy. To je to na čo je potrebné sa zamerať. A ľudia pokojne zaplatia toľko koľko to stojí teraz.

Pokojne aj viac ak to bude výhodnejšie (z pohľadu čas/komfort) ako auto a veci spojené s jazdou ním.
Reply on: Trammat #236056:
Nebol by ale potom nápor na X5 a X33 v úseku medzi Molecovou a Novým SND? Myslím si, že v takom prípade by tam boli iné linky poloprázdne a X5 a X33 preplnené (lebo by boli zadarmo). Takúto vec sme tu už raz mali na 201, 202, X72 a neviem, či to veľmi pomohlo premávke Gagarinovej.

Druhá vec je kapacita NAD. Nebývajú už dnes X5 a X33 slušne zaplnené, zmestili by sa tam vôbec ľudia presadajúci z aút? Ak nie, tak to veľmi nemá zmysel.
V Krakove je na NAD linkách za električky (v prípade dlhodobých výluk) preprava zdarma, u nás by to nešlo?
Reply on: zakaznik #236052:
Ja som tiež v diaľke nevedel rozoznať jednotku a štvorku, ale našťastie sa už štvorka upravila.
Reply on: Urbanway 2423 #236050:
Ja to tiež viem prečítať. Ale keď niekto písal, že má problém rozoznať číslice z diaľky na starých,tak môže mať problém aj s farebnými.

Aj keď zatiaľ pochopí linku aj podľa vozidla.
Trochu mi tu absentuje info, že z. Hrobákova smer centrum je presunutá do náhradnej polohy pred semafor a podľa rozmiestnených kužeľov sa zrejme ide opravovať...
Reply on: zakaznik #236048:
Náhodou, farebnosť tých displejov je veľmi dobrá a aj čísla sú rozoznateľné. 😉
Veľmi pekný článok Libora Hinčicu o plánoch na znovuzavedenie trolejbusov v Prahe 👍 👍 👍
Niekto tu pred časom pindal na nový font na displejoch, že nevie z diaľky niektoré čísla rozlíšiť. Tak teraz má za trest červeno-biele škvrny na letisko 😃
Reply on: N/A #236037:
Oni sa tam stále hrajú na preklad s L63.
Reply on: Ike #236040:
Mňa zaujíma kto áno, a nie kto nie. 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.