Chválim aktuálnu anketu na webe. Relevantnejšia už nemôže ani byť. Včera som vystúpil na Nám. Franza Liszta a bol som peši rýchlejšie na Račku ako moja 63, z ktorej som vystúpil. #autoslava
asi nie su vodici... lebo aj ked elektrickarov by teoreticky malo byt dost, tak ich vraj preskolili na busy aby mal kto jazdit nahradnu dopravu a tak zas nema kto jazdit s elektrickami....
Problém prečo nechodia všetci čo by mohli chodiť MHD, ale idú radšej autami je komfort a čas. Rozhodne to nieje otázka peňazí.
A tí čo chodili s MHD aj dovtedy nepocítia prakticky žiadne zlepšenie (predpokladám, že väčšina má predplatné lístky a cestuje aj do častí kde by preprava zdarma nebola čiže by lístok potrebovali tak či tak) – to je v tom lepšom prípade. V tom horšom sa budú ešte viac tlačiť v už aj tak preplnených vozidlách, ktoré v „správnych“ časoch idú krokom.
Rýchlosť prepravy a komfort počas prepravy. To je to na čo je potrebné sa zamerať. A ľudia pokojne zaplatia toľko koľko to stojí teraz.
Pokojne aj viac ak to bude výhodnejšie (z pohľadu čas/komfort) ako auto a veci spojené s jazdou ním.
Nebol by ale potom nápor na X5 a X33 v úseku medzi Molecovou a Novým SND? Myslím si, že v takom prípade by tam boli iné linky poloprázdne a X5 a X33 preplnené (lebo by boli zadarmo). Takúto vec sme tu už raz mali na 201, 202, X72 a neviem, či to veľmi pomohlo premávke Gagarinovej.
Druhá vec je kapacita NAD. Nebývajú už dnes X5 a X33 slušne zaplnené, zmestili by sa tam vôbec ľudia presadajúci z aút? Ak nie, tak to veľmi nemá zmysel.
Trochu mi tu absentuje info, že z. Hrobákova smer centrum je presunutá do náhradnej polohy pred semafor a podľa rozmiestnených kužeľov sa zrejme ide opravovať...
Niekto tu pred časom pindal na nový font na displejoch, že nevie z diaľky niektoré čísla rozlíšiť. Tak teraz má za trest červeno-biele škvrny na letisko
david1