Služobne tam byť nemôže. Iba ak pracuje pre maďarský subjekt alebo má oficiálnu pozvánku od maďarského subjekty (jedno z toho sa asi bude vzťahovať na vlakové čaty).
Máš pravdu, väčšina poobedných poradí končí na Slimáku, ale sú tam aj niektoré, ktoré končia pri Auparku. Nočné poradia tam od 1.9. opäť budú, ale tie aj tak idú (s výnimkou jedného) od Slimáku na stanicu. Ak sa to nedá, tak v pohode, len L50 mi prišla vhodná na dojazdy od Auparku.
Áno, to je síce pravda, ale išlo mi skôr o to, aby sa odstránili prázdne prejazdy do vozovne, nejaký dojazdový spoj o 23:37 (ale aj napr. o 19:00, resp. ranné výjazdy už o cca 04:30) by podľa mňa nikomu neuškodili (ak chodia do vozovne po diaľnici, tak je to ešte dlhšie) a niekomu by mohli pomôcť.
Inak ak si správne spomínam, prevádzková povinnosť je podmienená niekoľkými bodmi, okrem iného prejazdnosťou trasy. Teda mám za to že nemožno udeliť sankciu za nepremávanie ak tá cesta bude zatvorená. Aj keď teda ideálne by bolo keby sa v takom prípade zbúchala nejaka náhradná trasa po D2 (predpokladám že Crosswaye majú mýtnu jednotku, ale bolo by treba im dokúpiť diaľničnú známku pre HU), len tam už neviem ako by to bolo s licenciou
Pri linke 50 podľa môjho názoru treba prerobiť aj víkend, pretože na nosnú linku je celodenný interval 15 min. dosť dlhý, skôr by som išiel od 10. do 20. hodiny do 10 minútového intervalu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Jediné, pod čo spadá, je pendler.