Zákon o cestnej doprave je šitý na primesto, kde mestská doprava je vnímaná ako špecifický prípad a dráhovy zákon je zase primárne šitý na vlaky. Ani jeden neuvažuje konfrontáciu s KDI a opačne, verím tomu, že KDI o týchto zákonoch nevie.
Inak myslím si, že tie lehoty by mal vymáhať a určovať objednávateľ. Je choré, že pre trolej a bus sú rôzne.
A to má aký zmysel? Na Vajnorskej nestačí linka 4? Takto navyše neobslúži ani Blumentál. Keď ju netreba na Hlavnú stanicu, nemohla by jazdiť znova na SNP? Teraz by tam už nemal byť kapacitný problém, keď tam už nejazdí linka 9.
Od 7.9 po novom linka 7 zo ŽST Vinohrady po ŽST Nové Mesto. Bude na nej 17 poradí, poobede len 6, tiež bude rozdiel medzi ránom a poobede. Ráno približne 5 minútový interval, poobede 10. A samozrejme už budú ranné spoje na Komisárky.
A oni nemajú lehoty? Lebo ak majú, potom treba všetko robiť o toľko skôr. Ak nemajú, tak potom treba zrušiť tú lehotu o počte dní pri zverejňovaní CP, lebo ju logicky nie je možné dodržať.
Často sú problémom aj Kamaráti, Dopravaci Intelektuáli, ktorí sú v roli Ľudovíta XIV. Kráľa Slnka, majú posledné slovo a všetkých naťahujú štýlom cliffhangera
Predpokladam ze stavebnik si nemoze len tak uzavriet cestu ale niekto mu to musi povolit. Cize maslo na hlave tu ma opat samosprava (ergo 100% akcionar DPB)...
Tak nakoniec bude školský rok režim okrem 31, 39 a 68. Ospravedlňujem sa za to, čo som sem napísal že to asi nebude. Nechcel som šíriť nejaké dezinformácie. Len som to počul v jednom článku, ževraj sa nebude posilňovať kvôli výlukovým linkám. Naozaj som napísal chybu.
DPB je, žiaľ, vo veľa pripadoch tiež len čakateľom na informácie a rozhodnutia nezávislé od DPB. Mali sme aj také prípady, kedy nám napr. stavebník oznámil vyluku deň pred ňou. Podobne to je aj teraz. Dosť veci (mimo dpb) bolo otvorených na poslednú chvíľu. Niektoré aj do dnes.
Na druhej strane su necele 4 dni do 1.9. a DPB stale nezverejnil nove CP. Uz zakon porusil pri drahovych vozidlach, ak neuverejni nove CP dnes tak porusi zakon aj pri autobusoch.
Andy