Áno, máš pravdu. 98 ma napadla preto, lebo kedysi tam CapaCity jazdili a teraz sú tam poväčšine najstaršie NB 18 Euro 5 z Trnávky (s výnimkami Euro 6).
"Rozhodnutie o postupnom vyradení mestskej trolejbusovej dopravy nebolo pre nás ľahké, ale chápeme, že ide o krok vpred."
V čom ide o krok vpred, veď trolejbusy sú ekologické a netreba ich stále nabíjať, ako elektrobusy? Teraz budú musieť celú infraštruktúru zbytočne budovať odznova, zatiaľ čo troleje budú zbytočne rozoberať. Rusko vie teda prekvapiť.
Nemal by to byť problém, len či to bude kapacitne potrebné, obzvlášť cez víkend. 98 (aspoň väčšina poradí) sa podľa mňa aj tak vráti Petržalke, keď jej odoberú 61. Podľa mňa je možné, že sa na 98 vrátia, ale asi tam budú stále aj SOR-ky.
Ahojte, mám taký nápad, len neviem či by to bolo možné. Keď sa dajú preč CapaCity zo 61, tak rozmýšľam či by bolo možné, keby sa cez víkendy dávali CapaCity na 98, ak sa cez víkendy neposilní interval na 83. Že 98 by sa vypravovala z Petržalky, ale to neviem či by bolo možné, vzhľadom na služby vodičov, vypravovanie z inej vozovne a ďalšie okolnosti. Ak sa v niečom mýlim, tak sa ospravedlňujem.
Ja mám s nimi z Brna dobré skúsenosti (lepšie, ako so Solarismi 3. generácie, Iveco mi prišlo priestrannejšie) a u 10,5M mi nikdy neprišlo, že by to hrkotanie bolo nejaké neznesiteľné (ale tak necestujem nimi každý deň). Možno som zaujatý, pretože Iveco je moja oblúbená značka.
Keby bolo keby.... To je rozprávka, ale keby sme/ste na neho nereagovali siahodlhymi argumentmi a tak neprilievali vodu na mlyn už dávno by tu netrollil...
Ideálne nereagovať vôbec.
Ja, na košických, vnímam praskanie iba u EURO 5 a na zvislej tyči pri operadle (pri mieste pre detský kočík / invalidný vozík, teda na ľavej strane)...
FFF13