Reply on: Trammat #235415:
Oni tie pripoje su zas dalsia tema (pri i=120 zas tomu cakaniu aj celkom rozumiem), najma pri poslednych vlakoch. A to je v Bratislave este dobre, tu sa aspon obcas podari nahradna suprava (najma na Zahorie myslim vyuzivaju ten nocny Sv), ale v takych Kosiciach je modus operandi ze ked meska vlak z Bratislavy, posledne pripoje do HE a CnT sa proste podrzia "kolko treba". Svojho casu som isiel z Kosic do Humenneho a namiesto 0:30 sme prisli o 2:50, lebo niekde vo Vrutkach bol smrtak.
Ike
Čiže pravidelný cestujúci, ktorý každý deň ide do práce má rátať s meškaním a jednorazový cestujúci, ktorému (nehovorím, že vždy) oveľa menej záleží na čase príjazdu do cieľa musí ísť kompletne punktlich?
Rozumiem argumentu s prestupovaním z EC na EC, no tie sa čakajú (a aj preto meškajú) a keď je meškanie enormne veľké, tak väčšinou ide o menej ako 2 hodiny ďalší. Pri prestupoch na veľké vzdialenosti proste s prestupmi počítam. A ak nechcem, idem lacnejšou leteckou dopravou.