Tak podľa očakávaní aj na BSK podali námietky v rámci sútaže na nového dopravcu, takže po fiasku ZSK a BBSK, a pozastavení plynutia dôb u TTSK aj u BSK to pozastavili, a idú to zopár mesiacov kontrolovať.
Najlepšie bude, ak sútaže zrušia a začnú od nuly. A potom budú podané námietky, potom po 5 rokoch to niekto vyhrá, a aj proti tomu podajú odvolanie.
Ja len nechápem, prečo tie kompetencie BID sa nedajú uviesť do praxe aj bez tejto sútaže? Veď je to evidentné, že červené Lajno tento stav chce zakonzervovat na ďalšie desaťročie. Prečo máme my cestujúci trpieť egoizmus a idiotský prístup dopravcu, az dokým sa mu zachce?
Najlepšie bude, ak sútaže zrušia a začnú od nuly. A potom budú podané námietky, potom po 5 rokoch to niekto vyhrá, a aj proti tomu podajú odvolanie.
Ja len nechápem, prečo tie kompetencie BID sa nedajú uviesť do praxe aj bez tejto sútaže? Veď je to evidentné, že červené Lajno tento stav chce zakonzervovat na ďalšie desaťročie. Prečo máme my cestujúci trpieť egoizmus a idiotský prístup dopravcu, az dokým sa mu zachce?
Valec
U nás sú dve možnosti:
- prefinancuje to štát tak, ako to prezentoval, alebo
- adekvátne (cca o 30 zvýši cestovné pre ostatných, príp. o toľko znížia výkony (alebo kombinácia oboch).