Sranda, že o tom zvýšení ceny ročnej Lítačky som počul ešte minulý rok, keď o Korone a jej dopadoch nikto ani len netušil.
U nás sú dve možnosti:
- prefinancuje to štát tak, ako to prezentoval, alebo
- adekvátne (cca o 30 zvýši cestovné pre ostatných, príp. o toľko znížia výkony (alebo kombinácia oboch).
Pred 25-timi rokmi tam ale tie cyklopruhy aj boli, len sa z nich postupne stali parkovacie pruhy. Dokonca značky na kandelábroch zvesili len pred pár rokmi.
"V případě ročního kuponu na MHD by zdražení mohlo být až o padesát procent."
"Zrušit by se mohlo také jízdné zdarma pro žáky a zůstalo by pouze pro děti."
celkom som zvedava ako chcu riesit vypadok trzieb u nas, najma ak planuju zaviest mhd zadarmo vsetkym okrem pracujucich (a nezamestnanych)
podľa značiek z magistrátu by mal byť dokonca po oboch stranách. dá sa povedať že na jednostanný pruh tam priestor je (dnes bol značený iba z jednej strany) a v pohode bolo priestoru v pruhu pre autá. obávam sa však ak to budú chcieť cyklo zobojsmerniť, ako si to predstavujú. A zvlásť sa obávam vyústenia pri križovatke bývaleho VÚZ tam to bude doržku keďže na jednom mieste sa premávka z 1 pruhu delí hneď na 3.
A preto treba z prsta vycucanú populistickú kategóriu s názvom minimálna mzda proste zrušiť a ponechať výšku mzdy na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom.
Ešte raz. Ak bude mať zvýšenie minimálnej mzdy za následok zvýšenie nezamestnanosti, alebo presun pracovníkov na čierny trh, tak ten efekt bude presne opačný. Dávať znamienko rovnosti medzi zvyšovanie minimálnej mzdy a zvyšovanie daňových a odvodových príjmov sa nedá vždy. To je to isté ako so zvyšovaním daní. Cieľom je predsa nájsť ekvilibrium a vzhľadom na súčasný stav ekonomiky môže zvyšovanie minimálky viesť k opaku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023