ani par hodin neubehlo a samozrejme avizovane nepriame zvysovanie dani a odvodov, prekvapi tento stat niecim vobec
uz len si pockat na realitu mhd zadarmo
Jedna trochu OT otazka - medzi Svabinskeho a Markovou davali novy asfalt. Budu na nom po krajoch cyklopruhy a v strede cesta 1+1? Lebo tie krajne biele znacky na asfalte su na regulerny jazdny pruh viac nez uzke.
Pravdepodobne by to sprievodca nezistil, jedine ak by ťa ale kontroloval napr. v Malackách pár minút po ,,označení" lístka, tak by mohol mať výhrady, že máš lístok ,,označený" v 235 a nie v 255. Revízor v BA by to nemal ako zistiť.
Ahojte, jedna úplne Offtopic ale predsa, k IDS BK, keď si kúpim v appke 4-zónový lístok zo zóny 235-Plavecký štvrtok, a cestujem s ním v úseku Malacky-Ba/Lamač (namiesto riadneho 6-zónového); ako sprievodca vo vlaku, revízor v BA vie, ktoré 3 ďalšie zóny okrem zóny 235 mám "označené"? Nie je to nejaký bug? Ďakujem za reakcie
prave, sice hovoria, ze chcu peniaze zohnat skresanim vydavkov jednotlivych ministerstiev, ale jedno su sluby politikov, druhe cisla vyplatnej pasky
nakoniec to bude mat opacny efekt, ekonomicky cinna skupina zacne este viac cestovat autami, lebo ak nastane podobny efekt ako pri vlakoch, tak si neviem predstavit, ze bude ochota vyuzivat vhd pri klesajucom komforte cestovania
Horšie bude, ak na túto sociálnu politiku nakoniec nebudú peniaze. Celý balík má stáť 500 mil. €, ale len bezplatná doprava v BA kraji vyjde na cca 40 mil. €, krajov máme 8 (nech sú iné o čosi slabšie), ale odhadom viac ako polovicu z tej sumy zhltne len bezplatná doprava. A čo potom ostatné opatrenia, najmä 13. dôchodky nestoja málo.
"Okrem toho by sa mala zaviesť bezplatná doprava v miestnej hromadnej doprave pre deti (ziakov, studentov) či seniorov a ťažko zdravotne postihnutých."
Myslel som rozbitú vzdušnú križovatku s električkou, do toho ešte ten rozbitý asfalt na priecestí. To, čo spomínaš ty, je tiež problém v tom, že zbiehacia výhybka je na mieste pôvodnej, mala by byť o preves ďalej. Snáď sa to podarí vyriešiť pri rekonštrukcii trolejového vedenia v uzle pod stanicou.
Cez to sa dá v pohode ísť do 30. Horšie je to pod stanicou smerom hore kopcom a to by sa malo urýchlene vyriešiť, pretože tam sa nedá ísť viac ako 10-15 km/h.
Hanebné je to, že iné ako "rýchlostné" výhybky by mali byť jedine tak vo vozovniach alebo v obratiskách.
V iných mestách sa dá vidieť čokoľvek a to aj vo Švajčiarsku - v takých Nových Zámkoch sa ešte veselo jazdí po ekvivalentoch starých Kremníc. V ČR sú dobré výhybky v Zlíne, Pardubiciach, Plzni ale v Pardubiciach sa napriek tomu plazia ako sopeľ po deke kvôli chronometrážam a šetreniu elektrinou, v Brne naopak lietajú ako šarkani po horšom vedení ako bratislavskom, lebo to kompenzujú 30 kg prítlakmi. Vo všeobecnosti je v civilizovanom svete proste stav taký, že trolejbusy jazdia cez armatúry rovnako rýchlo ako autobusy. Najúžasnejší lokálny extrém som zažil asi v roku 2002 v Solingene, tam som myslel, že sa ten Berkhof Premier v serpentínach do Öhligsu prevráti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
martinah
uz len si pockat na realitu mhd zadarmo
https://ekonomika.sme.sk/c/22447611/krajniak-minimalna-mzda-2021.html?ref=trz