Neviem či to píšem sem správne, ale rád by som vedel , že kto tak posral pomerne dobrú aplikáciu, ktorú som mal od vás nainštalovanú na mobile.Akože vylepšenie spočíva v tom ,že nefunguje offline a je oveľa menej prehľadná. Prosím vyrazte toho človeka čo vám takto vylepšuje aplikácie.Ďakujem.
Ja si dokonca myslím, že kým nebude hotová trať cez Slovnaft do Podunajských Biskupíc, tu spojka s možnosťou obracania pravidelnej linky bude veľmi potrebná. Vychádzajú mi tu pri intervale 8 (al. 7-8) minút tri linky: (e-9) Ružinov - Eurovea - Karlova Ves - Dúbravka (e-4 len po KV); Ružinov Eurovea - Petržalka (nová, pracovne e-10 ako náhrada a-50 i a-68, teda nie linka naviac, ale namiesto autobusov) a predĺženie e-8 z centra cez Euroveu až po most Apollo, kde by pred mostom v smere z centra bola uprostred 3. koľaj s napojením na oba smery. Tu by pravidelne v smere z centra končila e-8, pretože potreba spojenia Eurovey a oblasti nám. SNP tu bude, pri tom počte obyvateľov, stále väčšia. Po predĺžení električky do Janíkovho Dvora budú obojsmerné električky voľné a využili by sa práve na e-8. A pri maratónoch a iných akciách by sa električky z Ružinova dostali cez Dulák aspoň na túto spojku, a teda na východný koniec Eurovey.
A naviac, ľudia idú buďto do divadla, alebo do Eurovey, resp. na nábrežie. Za tie roky, čo je Eurovea otvorená, som si nevšimol nejaký výrazný pohyb chodcov medzi SND a nám. M.R.Štefánika... Sú to umelo vytvárané argumenty proti električke a príklad Obchodnej od p. Budaja je naozaj podpásovka, keďže to nie je pravda, ako to tu už bolo uvedené.
To áno, ale v celom tomto procese Slovenská republika, resp. SND, ako majiteľ dotknutých pozemkov (resp. SND ako ich správca) môže toto pripomienkovať a ak magistát tomu nevyhovie, kľudne sa môže stať, že to zastaví protest prokurátora na ich podnet.
Ono, aj za ideálnych okolností (bez pripomienok a zdržaní), ak sa im podarí tú trať dostať do ÚP mesta do konca Vallovho mandátu, tak to bude taký malý zázrak.
(Sorry za ten pesimizmus, ale pracujem v tejto oblasti a už nemám žiadne ilúzie. )
Líniové dopravné stavby bývajú predmetom verejného záujmu. A práve preto, aby jedna osoba nemohla blokovať celý projekt, sa zvykne uplatňovať inštitút vyvlastnenia (pri stavbe diaľnic úplne bežná vec). Vyvlastňovať pozemok, ktorý by bol v majetku štátu je síce neštandardná situácia, no ak pani ministerka nedostane rozum (alebo ak nepadne vláda), je možné pristúpiť aj k takémuto riešeniu.
To snad nemyslis vazne. Vcera som presne tadial isiel. Hned pred hotelom zábrany cez chodnik pomaly ako pri USA vyslanectve (asi aby im tam neparkovali ine auta, ved to je “ich” miesto), dalej na kopci ani nohy, napravo ta divna jama, kde na spodu tieklo tolko vody, asi ako ked pustis beznu umyvadlovu bateriu (doteraz neviem, ci to bol nejaky priesak alebo tam ta voda fakt mala tiect; rovnako ako som si povodne myslel, ze ta jama je pozostatok nejakych stavebnych prac), a az za tou jamou pred Decathlonom narvane stanky, zaberajuce priestor tak inteligentne, ze vozickar by to musel obiehat pomaly az okolo vjazdu do garazi (kedze rampu pokryli “kolotocari” a na prechod medzi tzv. “namestiami” ostali iba miesta s 2 schodmi).
Co je teda na tom kusku dlazdeneho kopca bez zelene take vynimocne, ze by tam ta zla elektricka zabila viac ludi ako Stalin v ZSSR?
A hlavne ak je pravda, co sa pisalo v denniku n, tak J&T uz ma vybavenu moznost postavit tadial elektricku zmluvne na tej ulici a rado pomoze mestu v tejto oblasti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
https://index.sme.sk/c/22439437/budaj-menil-sefa-klucoveho-podniku-predvidal-ho-anonym-vyberal-aj-znamy-mafie.html