Mňa by zaujímalo kto robil CP pre električky... ako ja rozumiem že je málo cestujúcich ale aj tak sa mi zdá zbytočne mať 2 minúty medzi Kamenným a SNP alebo 5 minút medzi Kapucínskou a Kráľovským udolím..
To je len prejazd z linky na linku - veď autobusy nejazdia celý deň na tej istej linke. Pri niektorých spojoch je dopísaný dodatok p - spoj pokračuje na linke xxxxxx do zastávky xyz, pri niektorých nie.
Ešte som zabudol na pre mňa ako bežného smrteľníka nepochopiteľný spoj Jelka, garáž - Báhoň, žel. zast. a už viac pochopiteľný ale iba jeden spoj Jelka, garáž - Senec, AS, ale po kratšej trase bez obsluhy Veľkých Úľan a Jánoviec, ale ako jediný spoj za deň obsluhuje zastávku Jelka, Slaná dolina.
Tá mapa je fakt hrozná, linka označená na mape ako 1659 (čiže IDS BK 659) je vo forme v ktorej premáva iba cez pracovný deň a to ešte konkrétne iba v špičke. V sedle prac. dňa, alebo cez víkend keď sa jedná o priame spoje z Bratislavy tak idú cez Senec, Bernolákovo a Veľký bieľ. Potom ešte existuje kratšia variant, ktorý jazdí stále a to Senec, AS - Jelka, garáž.
O čom idú rokovať? Že je to poriadna pavučina, a napriek tomu väčšina liniek nemá celodenný normálny režim, a na CP stále vidno režim služieb trnavských, senických a bratislavských tovární, fabrík, či ostatných cukrovarov v regióne?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
https://dennikn.sk/minuta/1833005/?ref=in