Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #233181:
čím častejšie tie dvere otváram, tým je pravdebodobnosť zamrznutia menšia.
Reply on: Miro #233175:
Veľmi nevtipný blog.
Reply on: N/A #233185:
jasné nejde možno ani tak o únik tepla ako o to, že sa tam poľahky a zvlášť na myčke dostane voda. a tak to radšej jazdí špinavé a dráždi cestujúcich 😁
Reply on: Minko #233184:
Presne viem o čom hovoríš, ja som si to zase všimol na NB12. Guma je proste taká, keď sa dlhšie nejako ohýba a je tuhá, potom už tak zväčša zostane. Veď na hrbáčoch bolo krásne vidieť tie gumové tesnenia, ako boli poprehýbané na stredných dverách. Našťastie pri 2-3 mm ako píšeš nejde o nejaký únik tepla, takže dá sa s tým žiť. Keď si to porovnáš so starými autobusmi, tak toto je ešte luxusná izolácia. 😃
Reply on: Minko #233183:
aby som to upresnil tie 2-3 bola šírka priestoru (štrbiny) cez ktorý bolo vidieť von nie skutočná vzdialenosť tesnení od seba
Reply on: N/A #233179:
nepamätám si celkom presne ale tuším som to videl na SOR-och a aj druhorukových Solarisoch? 🤔 Proste v celej dĺžke dverí zhora nadol tie dvere v stave zatvorené mali medzi sebou takú 2-3 mm špáru
Reply on: Andy #233180:
No to by bolo samozrejme zlé, veď umyvárka pre auto má výkonné sušenie po umytí. Ja som bol v umyvárke v zime iba raz pri -7 po jazde na špinavej "čľapkanici" na diaľnici, aby som zmyl soľ. V noci prituhlo a gumové tesnenie na dverách som strhol pri ich otváraní. Odvtedy nechodím v zime. Ja tu nechcem poučovať ani nič, len aby niekto neurobil rovnakú chybu, ako ja. 🙂
Reply on: Andy #233180:
na aute ale asi neotvaras vsetky dvere 400x denne 🙂
Reply on: N/A #233176:
Zaujímavé, že s autom môžem na umyvárku ísť aj pri -5 stupňoch a nikdy mi nič nezamrzlo, ani sa žiadna voda nedostala do interiéru.
Reply on: Minko #233178:
1. Samozrejme, nie je to ani hospodárne, ani ekologické, moderné umyvárky fungujú úplne inak.
2. Neviem aký typ myslíš, ani kde konkrétne tá špára je, ale tesniace gumy na dverách, kde sa dotýkajú, zvyknú "skĺznuť" dole po dverách a môžu preto niekoľko cm visieť, avšak medzera je aj hore medzi rámom otváracieho priestoru a gumovým tesnením. Na starých NB18 zvyknú chýbať tie chrániče na dverách a tam zase môže podfukovať zospodu. Špára môže vzniknúť aj vtedy, keď sa zlým nastavením zatvoria krídla opačne než majú a vtedy sa častým otváraním/zatváraním tá guma ako keby prekryje s druhou gumou opačne a nedolieha tak ako má a vzniká medzera.
Reply on: N/A #233176:
samozrejme, ak to funguje takto, je to na hlavu. to nie je ani rozumné ani ekologické ani ekonomické doslova oblievať autobus.

Inak, všimol som si, že to je nový neduh autobusov v BA že dvere sa síce zavrú, ale ostáva medzi nimi špára. To je čo za nový typ údržby? 😁
Reply on: Minko #233173:
Tak, presne si to vystihol! Za predpokladu, že sa použije stroj hodný tohto storočia. V beuse sme také videli zatiaľ iba na fotke.
Reply on: Minko #233173:
Choď si pozrieť umyvárku na Trnávke, autobus vyjde ako spod vodopádu. V zime sa zásadne autobusy neumývali, vždy až po zime, keď už nebol mráz.
@Valec: Je trocha rozdiel porovnávať dážď a prúd vody pod tlakom, ktorá strieka všade, niekedy aj do interiéru.
Jak nám málem přepadli tramvaj (terorismus na kolejích)

https://hewlit.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=743106
Reply on: N/A #233172:
Ešte že dažďové kvapky autobusy obchádzajú. 😉
Reply on: N/A #233172:
Tak to je hlúposť. Voda ktorá ostane po umytí sa predsa dá ofúkať. Teda za predpokladu, že sa na umývanie autobusov použije linka na úrovni 21. storočia.

toto nie je dôvod aby autobusy chodili zafúľané tak, že sa nedá stlačiť bez zašpinenia sa ani vonkajšie dopytové tlačidlo.
Reply on: Joyki #233170:
Autobusy sa v zime neumývajú preto, lebo voda ktorá by mohla všade pozatekať zamrzne a poškodila by napr. tesnenia.
Reply on: Ike #233161:
Bezpečne znamená, že sa tam vozidlo otočí zo svojho pruhu, bez toho, aby zachytávalo pri odbočovaní pevné prekážky a bez toho, aby muselo jazdiť po obrubníkoch, čo je v tomto prípade splnené. Odparkované autá nie sú prekážkou bezpečnosti, ale plynulosti dopravy.
Reply on: Kotlár #233169:
Posledná doba je asi doba zimy. Každú zimu jazdia špinavé vozidlá, dokonca voľakedy, kedy ešte pravidelne snežilo, jazdili ešte špinavšie.
Reply on: Foltest #233166:
Poslednú dobu je to neskutočna patália, komu môžem poslať bukrétu? Však mali plány na nákup nových umyvárok a teda neviem či ich obstarali alebo sú tak poruchové a pri najhoršiom mohli najať brigádnikov aby nejazdili krásne čierne a zasolené kde nevidno už ani ev.č. ani EČV

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.