Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
viem, ze je to momentalne trochu mimo temy, ale potrebujem poradit. ked chcem ist do DK Zrkadlovy haj, na ktorej zastavke je najlepsie vystupit z autobusu - tipujem, ze na Romanovej, ale neviem, ci sa nemylim...
Netreba zabudat, ze za velky batoh by sa malo platit. Hoci aj mna by to donutil iba revizor 🙂
Som zvedavý na tie nové CP, obzvlášť na večerný rozsah linky 5 a zakomponovanie linky 7 k linke 5, doteraz to bola vždy bieda.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: fobust #23317:
O.K. ja netvrdim, ze karosa je super - nikdy som to nikde nehovoril. Ale ked to citam a znova vidim, ako sa s m@artinom "hadate" tak mi to neda - lebo by ste mali mat argumenty, ktore su spravne.

Ano mas pravdu - karosa nie je moc good kontrukcia a asi je aj zvratena, co sa m@rtinovi nebude pacit. Tak isto sa da argumentovat, ze pri rovnakej neudrzbe vydrzi menej, ako napr. ik280 - ale to je zavdzajuce podla toho hodnotit kvalitu konstrukcie. Ani ik4xx nevydrzi tolko bez udrzby.

Tak isto, ako m@rtin hovori, ze pozri sa inde, v akom su stave - takze z toho automaticky vyplyva, ze je to good konstrukcia. To sa myli. Z toho len plynie, ze sa o ne staraju tak, aby vyzerali dobre.

Takze sa hadajte, ale pouzivajte rozumne argumenty a spravne najma, aby aj ostatni nieco z toho mali 😃.
Reply on: Andrej (Anndy008) #23316:

Ked odhliadnem na technicky stav, tak stale mozem povedat, ze ma potomu konstrukciu vlecky, klaustrofobnu kabinu, blbe sedadla na ktorych ma po 20 minutach boli zadok. K tomu pri nemam kam dat nohy ked sedim otoceny dozadu nad druhou napravou na oboch stranach a nad tretou na strane dveri. Dvere same o sebe su tiez davno prekonana konstrukcia. Dalsia konsturkcna zvrhlost je vyska podlahy, na autobus co ma motor vzadu a hanciu 3. napravu je zbytocne vysoka. Ikarus 282 co mal motor vzadu a hnanu 3. napravu mal uz od 3. dveri nizsiu podlahu. Bohuzial to neslo do seriovej vyroby. Preco? Neviem. Asi preto, preco sa aj T3 vyrabali do 1989 so zrychlovacom.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: Spectre #23314:
to som nepovedal, resp. nenapisal. Nerob urychlene zavery.

Mne ide len o pouzivanie vasich argumentov. Ked sa povie, ze karosa ma zlu konstrukciu len preto, ze vidis, ako tuna po par rokoch vyzera, tak je to blbost, lebo to nie je kvoli tomu. Rovnako stare karosy vyzeraju inde ovela lepsie a napriek tomu sa da tvrdit, ze maju rovnaku na nic konstrukciu.
Dufam, ze si poxopil....
Reply on: Vladimír #23312:
Čiže keď mám batoh na jednom ramene a teda ho nemám na chrbte, je to v poriadku? A naopak, keď je prázdny autobus, nastúpim s ťažkým batohom na chrbte a o pár zastávok vystupujem a neoplatí sami ho skladať, dostanem pokutu?
Reply on: Andrej (Anndy008) #23311:
Mas pravdu, Karosa je vynikajuci autobus a za vsetko moze DPB 🙂 🙂 🙂
Reply on: galiyosha #23310:
To nebol argument. To bolo smutne konstatovanie 😞
Reply on: dusoft #23309:
Ja si nemyslím, že je hlúpa. Vo všebecnosti sa jedná o batohy štandardných a väčších rozmerov, typickým príkladom sú školské tašky. Podľa prepravného poriadku takúto tašku, pokiaľ viem (dúfam, že platí aj v BA) školák v autobuse NESMIE mať na chrbte. Preto je celkom na mieste otázka, či porušovateľov tohto ustanovania pokutovať alebo nie.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

galyosha, spectre, fobust a m@rtin:
Kua ludkovia neplette prosim jablka s hruskami!
Za prve:
konstrukciu vozidla - ta moze byt dobra/zla/priemern/etc - ale to neznamena, ze aj po dlhom veku pri spravnej udrzbe musi byt vozidlo v takom stave, akom su u nas karosy, ci vlastne vsetky busy, resp. vozidla DPB, a.s.

Za druhe:
udrzba v nasom DPB, a.s.. Z logiky veci plynie, ze o vsetko, co sa pouzivanim opotrebuvava sa treba starat. Tak isto z toho vyplyva, ze ked sa staram dobre, resp. spravne, tak ta vec vydrzi dlho (takmer lubovlne dlho - ked do toho patricne vrazam). Ked sa nestaram o vec, tak nevydrzi - resp. malo vydrzi, lebo zatial neexistuje vec, ktora by nepotrebovala udrzbu.

Tak prosim ak sa xcete hadat (raz sa to tu uz dlho preberalo) tak aspon rozlisujte o com tocite, alebo si to vybavte cez maily 😃
Reply on: Spectre #23308:
Tento argument som nie celkom pochopil.
ta anketa je trosku hlupa, nie?

kto nosi velky batoh, ten si ho na chrbte nenecha kvoli vahe a kto nosi taky prirucny ho zas nemusi skladat (je maly). btw: ja by som na tu spinavu zem v autobusoch/elektrickach moj maly prirucny batoh nedal
Reply on: galiyosha #23307:
Pozri, to, ze sa to u nas rozpadava je uz iba dosledok technickej zvrhlosti toho smradobusu. V inych mestach to kludne moze jazdit v pohode.
Neviem to posudit z technickeho hladiska, ale musim sa zastat m@rtina v tom smere, ze v mestach s normalnou udrzbou vozoveho parku jazdia Karosy v podstatne lepsom stave, nez v Bratislave, a privlastok Vrakosa tak plati len pre vacsinu bratislavskych exemplarov. Ja osobne mam Ikarusy 280 velmi rad, ale vacsina cestujucich to vidi diametralne inak.
Reply on: fobust #23303:
VELMI DOBRE! PLNE S TEBOU SUHLASIM!!!
Ta vyprava mala ist do dispecerskeho a tam je zasa prispevok, ktory mal ist sem. Takze som to pomiesal, nahnevajte sa...
Reply on: fobust #23303:

dodatok:
Nad tretou napravou pri 4. dverach sa neda tiez sediet, klb strasne vrzga, ked prsi, tak na teba kvapka zmes vazeliny a vody. Chromy interier, nizka obsaditelnost, zbytocne vysoka podlaha, klaustrofobna buda vodica. 280-ka nema ani jednu z vyssie uvedenych zavad.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.