Reply on: 810zssk #232754:
Obávam sa, že si si tú klamlivosť vyvodil z úplne zlého predpokladu... Chápeš miestny názov "Železná studienka" inak než väčšina Bratislavčanov? Lebo ten trolejbus nemá za cieľ nikomu sľubovať, že ho dovezie na kačínsku rozdvojku k bývalej výletnej reštaurácii. Bežne ľudia berú deti "na Železnú" a ďalej než po Partizánsku lúku sa nedostanú. A to im vie ten trolejbus pokryť, kkeďže od kruháča po prvé schody dolu je úplne v pohode vzdialenosť. Nemusí to stáť až pri zákaze, aby to oprávnene nieslo to meno.Jediné, čomu by som sa prikláňal, je rozumná navigácia, ale tá nám tak trochu absentuje v celom meste a nevyrieši sa to tým, že každú chvíľu budeme čarovať názvami konečných (!) zastávok.
Ike
- mesto (veľmi správne) propaguje politiku udržateľnej mobility, vrátane presviedčania ľudí, aby do lesoparku nechodili individuálnou dopravou - nuž a pravidelne jazdiace trolejbusy s cieľom železná studienka nerobia tejto lokalite lepšiu reklamu. Už to ľudia nevnímajú tak, že kdesi na Patrónke stojí autobus, ktorý ide raz za čas a ku ktorému sa prestupuje - už to vnímajú tak, že na železnú sa de facto dostanú priamo takmer z Trnavského mýta alebo Ružinova. A to je dobré.
- vzdialenosť medzi nástupišťami trolejbusov a vlakov v prípade ŽST ŽS je cca o 25 metrov väčšia ako medzi najvzdialenejším výstupišťom HLST a nástupištom č. 5 na tejto stanici.
- tá stanica sa naozaj volá Bratislava-Železná studienka. No nie je dobré, keď je na cieli len piktogram vláčika s ŽS.
V tomto kontexte som dumal a dumal a nič lepšie nevymyslel.